Mikael Offersen Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Hej alleJeg er ved at opsætte en brugerflade på sceneview, og ønsker at kunne se dato og tid, hvordan gør jeg dette?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael3006 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hej MikoffLæg urblokken 2.2.01 i din projektfil........Åbn scenedesign og hiv et par "visning elementer" fra højrer side, over på dit billed/Layout/plantegning. Og hiv så tid og dato over fra din ur-blok i "funktioner" i venstrer side på "visnings Elementerne". Så sgu den ged være barberert;-) Mikael Offersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hejdet prøver jeg lige - tak for den hurtige hjælp:-)/Mikael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Okay, lige den funktionsblok kan jeg så ikke lige finde i V1.32, den du refererede til er nok i V2,eller tager jeg helt fejl?/Mikael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael3006 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hej igenJa, det er toeren jeg har. Havde ikke lige set hvor indlægget stod under. Det gik åbenbart lidt for hurtigt.Jeg kender intet til V1.32 så den kan jeg ikke hjælpe med....Måske nogen anderer...!Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Okay' date=' lige den funktionsblok kan jeg så ikke lige finde i V1.32, den du refererede til er nok i V2,eller tager jeg helt fejl?/Mikael[/quote']Hej Mikael..Prøv med denne FB.[attachment=1634]mikoff.zip[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hej MikoffLæg urblokken 2.2.01 i din projektfil........Åbn scenedesign og hiv et par "visning elementer" fra højrer side' date=' over på dit billed/Layout/plantegning. Og hiv så tid og dato over fra din ur-blok i "funktioner" i venstrer side på "visnings Elementerne". Så sgu den ged være barberert;-)[/quote']Er det en gammel visual 2 software du har? I min visual 2 software, hedder fb Ur og dato 8.1.01. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael3006 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hej CamaroVidste ikke der var kommet en ny, og da den "gamle" virker efter hensigten, ser jeg ingen grund til skifte den.Selv om det gør jeg nok alligevel , nu når jeg ved der en ny;-) Og jo, jeg har den nyeste version.Michaelu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Hej TorbenTak for svaret, jeg tror det virker:-)Mvh. Mikael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael Offersen
Hej alleJeg er ved at opsætte en brugerflade på sceneview, og ønsker at kunne se dato og tid, hvordan gør jeg dette??
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts