MekTrik Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Hejh i kloge hovede :Dhvorfor kan jeg ik få forbindelse tilserviceviewer via Lankan godt lægge program over og lave SceneDesign..og sætter jeg USB kablet i og skriver usb i browseren så kommer Crontrolleren forside ikke frem :S Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rune Gram Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 er det ikke bare at skrive USB i din internetbrowser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Er der givet tilladelse til at køre Serviceview fra LAN/Internet i adminstrations delen ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 larsja det har jeg kunne.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 det hjælper heller ik og sætte usb kablet i og skrive usb i internetbrowseren..,,hvad kan der lige være galt?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 enke Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Har du ændret på web porten ?Hvis du har ændret på webporten så skal du huske at skrive det efter usb. Har du f.eks. ændret til port 8080 så skal du skrive http://usb:8080 (det gælder selvfølgelig også på LAN siden).At du kan lægge projekter ned skyldes at det er en anden port der anvendes (default 443)Og hvis du har ændret portnummeret og ikke kan huske det, så florerer der vist en firmware rundt som kan resette din controller til factory setting. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 okihvor kan jeg evt få den henne???kan godt lægge billeder på viweren.....man kan ik finde service viwe... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Reset firmwaren ligger flere steder her på forummet. Søg og du skal finde......okihvor kan jeg evt få den henne???kan godt lægge billeder på viweren.....man kan ik finde service viwe... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret September 22, 2011 Rapporter Share Besvaret September 22, 2011 Hejh i kloge hovede :Dhvorfor kan jeg ik få forbindelse tilserviceviewer via Lankan godt lægge program over og lave SceneDesign..og sætter jeg USB kablet i og skriver usb i browseren så kommer Crontrolleren forside ikke frem :SHvad så hvis du skriver h t t p ://usb i browseren? (uden mellemum selvfølgelig) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Nej det hjælper heller ik :Små søge efter den reset software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 styring_af_udv_lys-3df87bceb2eb95447298f70cd582ea8d.zip MekTrik 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Tak Lars. hvordan får jeg den rest??Her lige været på min routher og den kan ikke en gang se crontrolleren :S :S :S :Shvad kan der lige være galt???kan godt få fat i crontrolleren på netværtet med Visual og scenedesign Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Du skal bruge firmware loader programmet - bliver installeret sammen med Visual.Det kræver dog USB forbindelse men plejer nok at kunne finde controlleren. Om ikke andet så prøv at slukke for strømmen til controlleren og tænd igen - med USB kablet i. HUSK EN BACKUP AF DIT PROGRAM INDEN DU RESETTER.Hvis den slet ikke kan få fat i controlleren så prøv med en anden PC (gerne med XP og den rigtige driver fra LK´s side)Hvis det stadig ikke dur kan det selvfølgelig være controlleren der fysisk er defekt og skal en tur til LK. Prøv at ringe til deres support hvis alt dette slår fejl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Lars ja så virker det :Dtak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hejh i kloge hovede :Dhvorfor kan jeg ik få forbindelse tilserviceviewer via Lankan godt lægge program over og lave SceneDesign..og sætter jeg USB kablet i og skriver usb i browseren så kommer Crontrolleren forside ikke frem :S
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts