Henrik Kjærgaard Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Kan nogle hælpe mig med hovrdan de 2 følger som LK anbefalder, skal forbindes til "FB 4.2.02 Post i postkassen". Såvidt jeg kan se er der 3 indgang - Postkasse, Reset, Tryk, hvor de 2 skal bruges af noget andet !!!! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Kjærgaard Besvaret September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Undskyld, - kan ikke finde ud af at flytte dette spørsmål til en anden gruppe :-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Kan nogle hælpe mig med hovrdan de 2 følger som LK anbefalder' date=' skal forbindes til "FB 4.2.02 Post i postkassen". Såvidt jeg kan se er der 3 indgang - Postkasse, Reset, Tryk, hvor de 2 skal bruges af noget andet !!!![/quote']Postkasse er til føleren i brevindkastetReset er til lågen hvor du tømmer postkassenTryk kan man aktivere, hvis man venter på post. Ved et langt tryk på ”Tryk – Venter på post /man. reset” blinker dioden, dette indikerer at lydgiver er aktiv og vil afgive 2 hyl når posten lander i postkassen.Prøv at markere FB og tryk på F1. Så kommer der en beskrivelse af hvordan den fungerer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Kjærgaard Besvaret September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Tak for dit svar og din hjælpDer mangler i den vejledingen som LK vedlægger, de få men velvalgt ord som du har beskrivet.Tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts