Hop til indhold
  • 0

Gør det nemt for mig selv at skifte controller?

BrianPedersen
 Share

Spørgsmål

HejJeg skal skifte en controller ved en kammerat, fra ThermIHC til en ny med viewer, jeg har absolut ingen erfaring i Therm, så planligger at skove den gamle med det samme, og så sætte den nye i og ligge LK´s program i, med alle indgange og udgange, og så få det hele norteret på den måde.Jeg er ikke ekspert i IHC, men har det dog selv, og kan finde ud af at programmere det basale, dimmere osv.Jeg ved faktisk ikke om der er dimmere i installationen, men det må jo tages derfra.. jeg er udlært trikker, så kan godt finde ud af at følge ledninger til dimmere hvis det skulle drille.Det jeg tænker mest på, og også søger et godt råd om, er om der er nogle der har et smart dokument man kan skrive input og output i fra starten, så der er lidt styr på det, og det er nemmere at finde rund i når det hele skal programmeres. et dokument der indeholder alt det man glemmer i starten, og der så ikke er plads til at tilføje på det tætskrevne papir man har gang i?jeg vil jo gerne gøre det så nemt som muligt for mig selv fra starten af.. (hvis nogle skulle være i tvivl om hvad jeg søger, så er det den memmeste og bedste måde at lave dokumentationen på, så måde jeg selv kan finde ud af det.. også bagefter når alle de ekstra features skal laves)Mvh Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Det nemmeste er at tilslutte dig til den gamle controller.I menu punkterne er der en der hedder vis indgange og udgange og så er det bare at trykke derudaf og skrive ned. Når du så har gjort det kan du lave et program i Visual 2 der passer til installationen. Skift controlleren og load det nye program i den.Denne fremgangsmåde giver minimalt nede tid.

Link til kommentar
Del på andre sites