Peter Schefe Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Hej,Er ved at prøve at komme i kontakt med min controller.Når jeg installerer driveren til win7, så forsvinder den bare igen.Er der noget jeg har glemt at slå fra? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Mon det er dette der driller:http://www.lk.dk/download/Diverse/driver-update-gennemgang.doc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Schefe Besvaret August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Det kunne det sikkert godt være. Men jeg kommer ikke engang så langt at der er en driver der hedder BelcarraDemo.Der er kun 2 bluetooth og 2 intel drivere.What to do? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Schefe
Hej,Er ved at prøve at komme i kontakt med min controller.Når jeg installerer driveren til win7, så forsvinder den bare igen.Er der noget jeg har glemt at slå fra?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts