Hop til indhold
  • 0

Hjælp til dimmer på Iphone

Mathias
 Share

Spørgsmål

Hej.Vi har lavet en alm. IHC installation med 3 UNI dimmere placeret i tavlen. Vi har lavet Sceneview som virker fint over både internettet og på Iphone.Vores store problem er af få vist lysdæmperne i programmet så de kan slukkes/tændes/dæmpes fra IphoneNogen som har noget brugbar erfaring på dette område?På forhånd TAK.. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Hej.Vi har lavet en alm. IHC installation med 3 UNI dimmere placeret i tavlen. Vi har lavet Sceneview som virker fint over både internettet og på Iphone.Vores store problem er af få vist lysdæmperne i programmet så de kan slukkes/tændes/dæmpes fra IphoneNogen som har noget brugbar erfaring på dette område?På forhånd TAK.. :)
Har osse samme forespørgelse...Jeg kan heller ikke få vist den der lysdæmper funktion på iphonen, og kan ikke dæmpe/hæve lyset via app`en, kun tænde og slukke.Glæder mig meget til at høre om nogen kan hjælpe?Lysdæmperne jeg har er eltako, som jeg har fundet ud af ikke kan køre scenarie...piiis. men det må jeg så undvære
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Så er der sendt mail til LK for anden gang, så håber vi kan få noget hjælp nu. Går på installatør skole med en som har lavet det samme bare med en android telefon hvor han anvender den billige app, til 30 kr. det virker uden problemer.Så når de nu anvender en Iphone i deres reklamer og app'en har kostet 200 kr. må de få det til at fungere.Skal nok lige give besked, når jeg finder ud af noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Svar fra LK:De Dimmere du har valgt er ikke velegnet til iPhone, for vi er ikke klar over om de er tændt eller ej. For at betjene denne dimmer er det kun muligt og vælge det tryk der bruges til at betjene lysdæmperen, i virkeligheden, men bare op din iPhone. Styrring af dimmer på denne måde kan variere alt efter hvilken data forbindelse du er på ! Edge, 3g eller Wifi Hvis der i installationen var installeret Wireless dimmer ville det være muligt og betjene disse dimmere med en trinløs skala fra 0-100%

Link til kommentar
Del på andre sites