MekTrik Skrevet July 26, 2011 Rapporter Share Skrevet July 26, 2011 Hejhar købt nogle føgler fra Zigzaog er nu ved og kalibrer dem.når jeg logger ind på ServiceViewog vil kalibrer føglerenså kan jeg vælge:Set aktuel værdiSet initialværdihvad for en af dem skal jeg vægle og hvad er forskælden på dem???? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret July 26, 2011 Rapporter Share Besvaret July 26, 2011 Du skal ind i IHC VisualHer går du til egenskaber for din føler. I bunden har du nu mulighed for at sætte din offset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Larsen Besvaret July 26, 2011 Rapporter Share Besvaret July 26, 2011 du skal sætte værdien under både initial og aktuel værdi,initial værdi bliver kopieret til aktuel værdi når controlleren genstarter,så hvis du ikke sætter den under initial værdi bliver den til 0 når controlleren genstarter. MekTrik 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret July 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 27, 2011 Tak Klausså er jeg med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hejhar købt nogle føgler fra Zigzaog er nu ved og kalibrer dem.når jeg logger ind på ServiceViewog vil kalibrer føglerenså kan jeg vælge:Set aktuel værdiSet initialværdihvad for en af dem skal jeg vægle og hvad er forskælden på dem????
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts