HejsaJeg er ved at lave en ny installation.Jeg vil i den forbindelse køre gulvvarme over installationen. Er der nogen her der har lavet det? (dumt spørgsmål)Hvor køber man billigst gulvvarmefordeleren, når den skal være uden styring men dog stadig med motorventilerne..(Jeg skal bruge 3 gulvvarmefordelere, så der ville være lidt at hente hvis jeg kunne købe dem uden styring (I stedet for at skrotte den der følger med))Hvilken spænding motorventiler har i valgt? Hvis 24 V kører i så på 230 V outputs moduler? bruger i IHCens strømforsyning...Gode ideer modtages gerne..
Spørgsmål
Simon1354922276
HejsaJeg er ved at lave en ny installation.Jeg vil i den forbindelse køre gulvvarme over installationen.
Er der nogen her der har lavet det? (dumt spørgsmål)Hvor køber man billigst gulvvarmefordeleren, når den skal være uden styring men dog stadig med motorventilerne..(Jeg skal bruge 3 gulvvarmefordelere, så der ville være lidt at hente hvis jeg kunne købe dem uden styring (I stedet for at skrotte den der følger med))Hvilken spænding motorventiler har i valgt? Hvis 24 V kører i så på 230 V outputs moduler? bruger i IHCens strømforsyning...Gode ideer modtages gerne.. 
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts