Hop til indhold

Test af input output i IHC 2.01

Recommended Posts

Hej,Da vi fik leveret vores nye hus med IHC 2.01, var det desværre med en del fejl i IHC-programmeringen fra elektrikerens side. Siden hen er han næsten ikke til at få fat i, hvilket er ret så irriterende.Jeg har så tænkt mig at rette det værste selv, men mangler en metode til at finde ud af f.eks hvilken datalinie tryk (input?) er på. Da elektrikeren i sin tid ordnede systemet, lagde jeg mærke til at han havde et program med en masse små felter, som indikerede hver gang et input eller output var aktiveret. Går udfra at det er det jeg skal have fat i. Synes bare ikke jeg kan finde det under IHC Visual, eller andet steds på cd'en der fulgte med.Nogen der kan give mig et lille hint om hvad jeg skal gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det test program med de små felter er til V1, men du siger at du har V2? Du kan se hvilken du har på denne sideTil V2 er der kun lavet en projektfil man kan uploade, og så kører ServiceView og se hvad der bliver aktiveret. Den kan findes et sted på LK's hjemmeside.Hvis du benytter den projektfil, så husk lige at lave backup af din egen først, for det er som erstatning for den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ahh, ok. Så vidt jeg husker, er det IHC Visual Controller V2/Viewer, jeg har. Kan i hvert fald bruge usb/lan. Grunden til at jeg har set ham arbejde med det lille testprogram med de små felter, er nok at vi bl.a. nåede at få udskiftet controlleren, fordi den første gik i stykker. Han mente så at vi burde få den nye udgave, der kunne lidt mere, og det gjorde vi så.Tak for svaret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok