Brian Tofft Skrevet July 17, 2011 Rapporter Share Skrevet July 17, 2011 Hej,Jeg har en trådløs kontakt, som styrer en FB med "rullende skift" der så igen styrer mit ventilationsanlæg. Det virker fint, men jeg kan ikke rigtig se hvilken "hastighed" der er valgt, men må lytte mig frem til f.eks. "Den høje" når der skal bades.Det ville være super fedt, hvis nogen havde en idé til en status indikator for en sådan "fætter" :)M.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret July 18, 2011 Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Hej BrianDu kunne, selvfølgelig forudsat at du inden for synsvidde har et tryk med dioder i tangenterne, lade en diode blinke således at, jo højere hastighed desto hurtigere blink, og omvendt.Hilsner Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret July 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Hej Ole,Det lyder da meget smart.Der er "kun" 3 hastigheder, så 1,2 og 3 blink efter hinanden med et par sekunders pause var da noget der ville virke. Er det noget du kan finde ud af at programmere?Jeg har den "originale" FB liggende som jeg evt. kan sende?M.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret July 18, 2011 Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Du må gerne sende mig blokken, så skal jeg gøre et forsøg. Jeg vil mene du kan løse det ved at kæde standard LK blokke sammen med din "ventilations blok"Du kan sende den til ihcuser"snabela"ostrehovedgade28.dkHilsner Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret July 18, 2011 Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Der er "kun" 3 hastigheder' date=' så 1,2 og 3 blink efter hinanden med et par sekunders pause var da noget der ville virke.M.v.h.Brian[/quote']Her er FB med en udgang for blink på diode, så du kan se hvilken hastighed der er aktiveret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret July 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Super tak.Jeg tester lige en af dagene. Skal lige have en trådløs kontakt med diode først.Hvis det da ellers kan lade sig gøre med en sådan? Kan man overhovedet få sådan en?M.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret July 18, 2011 Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 Super tak.Jeg tester lige en af dagene. Skal lige have en trådløs kontakt med diode først.Hvis det da ellers kan lade sig gøre med en sådan? Kan man overhovedet få sådan en?M.v.h.BrianNej, det findes desværre ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret July 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 ØV :(Så må jeg vel stadig ty til ørene... :PM.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret July 19, 2011 Rapporter Share Besvaret July 19, 2011 ØV :(Så må jeg vel stadig ty til ørene... :PM.v.h.BrianEllers må du igang med kabeltræk. :)Nu kender jeg ikke dit setup, men hvis det er for at den skal køre høj hastighed når der bades, kan man evt. lave FB'en om, så ventilationen automatisk går på høj, når du eksempelvis tænder lyset i badeværelset. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts