claus andersen Skrevet July 17, 2011 Rapporter Share Skrevet July 17, 2011 hej..jeg ville bare lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig på helt begynder hvordan man lavet en bruger flade i scenedesign nu har jeg sidet med det og jeg kan ikke forstå hvordan jeg får lavet en grund flade..håber nogle kan hjælpe.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret July 18, 2011 Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 HejsaStart eventuel her, LK's egen manual: http://lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdfOmkring side 114 starter der et afsnit omkring Scene DesignPrøv der ud over lykken via søgefunktionen her på siden, der har været noget lignende oppe tidligere.God fornøjelse.Hilsner Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 claus andersen Besvaret July 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2011 tak..så giver det hele mere mening..tak.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
claus andersen
hej..jeg ville bare lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig på helt begynder hvordan man lavet en bruger flade i scenedesign nu har jeg sidet med det og jeg kan ikke forstå hvordan jeg får lavet en grund flade..håber nogle kan hjælpe..
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts