Familien Thingholm Skrevet July 14, 2011 Rapporter Share Skrevet July 14, 2011 HejKan ikke komme ind i downloadsektionen. Hvad gør jeg galt, eller er den blevet lukket.MvhThingholm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst admin Besvaret July 16, 2011 Rapporter Share Besvaret July 16, 2011 Download er lukket ind til videre, jeg er ved at kigge efter et nyt system til at styre det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob1354922255 Besvaret August 20, 2011 Rapporter Share Besvaret August 20, 2011 Noget nyt? Havde det ikke været bedre at lukke efter der var fundet et nyt system? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst admin Besvaret August 20, 2011 Rapporter Share Besvaret August 20, 2011 nej, for der er nogle under-systemer der ikke virker sammen med dl sektionen..... sorry... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Man kunne vel hurtig lige, "vupti vupti", lave en ftp open download ? Indtil man får tid til at finde en løsning... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst admin Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Så ser det ud til at det er lykkes mig at få download sektionen op og køre igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Så ser det ud til at det er lykkes mig at få download sektionen op og køre igen.Der er altså stadig et eller andet med Æ, Ø og Å i download sektionen.Quote:Til styring af udendørslys med mulighed for morgen og aften lys Tidspunkt for automatisk tænding om morgen, og slukkes af skumringsrelæet. Automatisk tænding om eftermiddagen via skumringsrelæet og autosluk på tidspunkt. Funktionen kan aktiveres/deaktiveres pr. dag Antal Sluk alt tryk før sluk: Man kan bestemmer om der skal 1 eller 2 sluk alt pulser til før udendørslyset slukkes, samt max tiden mellem disse pulser PIR tænder for lys, når det er mørkt. Mulighed for deaktivering af PIR Indgang for konstant lys (kip): slukker lyset hvis det er tændt ellers tændes lyset konstant. Indgangspuls - fjern flag for konstant: slukker for konstant lys afhængig af antal sluk alt pulser.Unquote.Hvad er grunden til det og kan det rettes? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst admin Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Så er den software som bruges til download sektionen opdateret. Den er nu på dansk og Æ, Ø og Å vises som det skal. Tak for tålmodigheden! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Så er den software som bruges til download sektionen opdateret. Den er nu på dansk og Æ' date=' Ø og Å vises som det skal. Tak for tålmodigheden![/quote']Super Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Familien Thingholm
HejKan ikke komme ind i downloadsektionen. Hvad gør jeg galt, eller er den blevet lukket.MvhThingholm
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts