Hop til indhold

Tidsstyring af lys inde og ude.

Recommended Posts

Hej Alle. Er flyttet til hus med IHC CONTROLLER RS 232/IHC interface 1/0. Mine basale behov vil være timer programmering af lys ude og inde.Har ingen software/kabler til IHC og er indehaver af 1 stk. Mac computer !Er bevidst om at controller er gl. model (udgået) men er jeg nødsaget til at bide i det sure æble og indkøbe 1 stk. windows computer & kabel-downloade software for at komme i gang !1.Er man nødsaget til en Windows løsning ?2.Vil det være en fordel for mig at "opgradere" systemet med seneste controller IHC version 2 med det ene formål at kunne styre lys inde og ude med timer ?3. Kunne drømme om en løsning med mulighed for programmering af timer direkte på en I-PAD. Hvornår mon det bliver muligt ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Alle. Er flyttet til hus med IHC CONTROLLER RS 232/IHC interface 1/0. Mine basale behov vil være timer programmering af lys ude og inde.Har ingen software/kabler til IHC og er indehaver af 1 stk. Mac computer !Er bevidst om at controller er gl. model (udgået) men er jeg nødsaget til at bide i det sure æble og indkøbe 1 stk. windows computer & kabel-downloade software for at komme i gang !1.Er man nødsaget til en Windows løsning ?
Ja' date=' programmet findes kun til Windows, men det kan klares med en windows emulator på din MAC
2.Vil det være en fordel for mig at "opgradere" systemet med seneste controller IHC version 2 med det ene formål at kunne styre lys inde og ude med timer ?
Nej
3. Kunne drømme om en løsning med mulighed for programmering af timer direkte på en I-PAD. Hvornår mon det bliver muligt ?
Programering skal du nok ikke forvente. Betjening er mulig via Iphone app med og nye controller.
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok