Hop til indhold
  • 0

OPGIVET..!!!! Alarm delen i ihc.

Jan Olsen1354922292
 Share

Spørgsmål

:sick: Findes der en dygtig tekniker i københavn/østerbro, der kan hjælpe mig med alarm delen, kan ganske simpelt ikke få det til at fungere. Evt. mod økonomisk kompensation.Skriv venligst til el.jan@hotmail.comDet er to kodetastatur,og 3 statustryk samt et modem, på forhånd tak.Er gået helt i selvsving over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej IHCrocksDet er nu ikke installationen der er gået i selvsving, det er mig.:sick: Jeg har monteret efter diagram og begge kodetastaturer virker med koder, mine statustruk virker med indikation på om alarmen kan del/fuldtilkobles, men når jeg fuldtilkobler med trykket, går tastaturene ikke i rød indikering. jeg kan ikke få det til at virke, derfor efterlyser jeg en der eventuelt kunne hjælpe mig med at rette,en evt banal fejl..?.Vil osse gerne have en reset alarmmeldinger funktion, som sagt har jeg prøvet en del, men det skal lige siges at jeg IKKE har haft kursus i alarmdelen. Så det kunne være helt fantastisk, hvis jeg kunne få en ALARMHAJ, til at kigge på det og at jeg evt. osse kunne bliver klogere på den del....?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Nu er jeg ikke alarmhaj men synes godt nok det er lidt rodet.Tror din fejl er at under ALARM/MAGNETER, i blok, 6.2.02.#2. ALARM HOVEDBLOK - Output, er der en udgang for IHCSTATUS I LK KODETASTATUR.Den udgang skifter status når du bruger det lange tryk til at aktivere og deaktivere din alarm.Og den udgang er IKKE forbundet til noget. Træk den over på LK IHC STATUS på dit kodetastatur og se om ikke det virker.Du har allerede en forbindelse til den status indgang på tastaturet, men det kommer fra din tastatur blok og den ved ikke at du bruger et almindeligt langt tryk til at aktivere din alarm.

Link til kommentar
Del på andre sites