Jesper Geerthsen Olsen Skrevet July 6, 2011 Rapporter Share Skrevet July 6, 2011 hej, mit lys tænder af sig selv nogle steder, hvem kan hjælpe med at se om jeg har et problem... hvordan får jeg filen op... send evt en vejledning el. en mail. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Johanson Besvaret July 7, 2011 Rapporter Share Besvaret July 7, 2011 Er din controller opdateret? ellers kunne det være et godt bud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 7, 2011 Rapporter Share Besvaret July 7, 2011 hej' date=' mit lys tænder af sig selv nogle steder, hvem kan hjælpe med at se om jeg har et problem... hvordan får jeg filen op... send evt en vejledning el. en mail.[/quote']kan du beskrive problemet lidt bedre, hvornår gør det - hvor - periodiskhar du hentet de nye blokke?http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret July 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 7, 2011 ca hver dag vi opdager det til aften... men kan jo ikke sige hvor tit den gør det... tænker på elregningen hvis det tænder og slukker af sig selv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret July 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 7, 2011 har ik rørt styringen hvorfor går den lige pludselig ned... :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 8, 2011 Rapporter Share Besvaret July 8, 2011 har du opdateret dine blokke?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret July 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 8, 2011 Nej... Det er nogle herinde der har lavet den... Hvor kan jeg sende den hen? Så en herinde kan se på den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 8, 2011 Rapporter Share Besvaret July 8, 2011 du skal hente de opaterede blokke fra LK på dette linkwww.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/t...sual-Software2.page? det løser problemet ved at lyset slukker ved midnat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret July 8, 2011 Rapporter Share Besvaret July 8, 2011 har ik rørt styringen hvorfor går den lige pludselig ned... :-(Du er nok nødt til at vedhæfte dit program (.vis fil), hvis der skal være en chance for, at der er nogen der kan hjælpe. Alt andet er bare gætteri. Hvis filen er for stor til at vedhæfte, må du pakke den med eksempelvis winzip eller lignende program først. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Momme Besvaret July 8, 2011 Rapporter Share Besvaret July 8, 2011 har du lagt mærke til om det lys der tænder har et modul til fælles en endten indgang eller udgang. Det kunne jo være endten et defekt modul eller en løs forbindelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Geerthsen Olsen
hej, mit lys tænder af sig selv nogle steder, hvem kan hjælpe med at se om jeg har et problem... hvordan får jeg filen op... send evt en vejledning el. en mail.
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts