Nielsen Skrevet February 13, 2008 Rapporter Share Skrevet February 13, 2008 er der noget der kender de hex koder ?Skal bruges i forbindelse med at kode en multi fjernbetjening. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret February 13, 2008 Rapporter Share Besvaret February 13, 2008 koderne indeholder også B&O´s..så det er vist er stor hemmelighed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret February 13, 2008 Rapporter Share Besvaret February 13, 2008 Måske er dette noget du kan bruge. Der er både HEX og Philips Pronto koder.Jeg bruger det til min Pronto [file name=Hex_Pronto.zip size=6306]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Hex_Pronto.zip[/file]Hex_Pronto.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nielsen Besvaret February 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2008 Tak for de hurtige svar .Løsningen var at min ir modtager , skal være komp.med b&o .Den ir modtager jeg har,var nok den første der kom på market. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 15, 2008 Rapporter Share Besvaret February 15, 2008 Jeg har faktisk siddet i går og laver en funktionsblok som hjælper lidt på forståelsen fra LK's underlige og forvirrende diagram til IR B&O.Man smider bare de 16 indgange ind på funktionsblokken, og så er der udgange som hedder det samme som tastekombinationen på fjernebetjeningen, den hiver man bare over på det der skal tændes...Jeg har overvejet at lave en hvor man først vælger hvilken lysdæmper/lampe, evt. med tallene 0-9 og derefter bruger pil op og ned til at styre den man har valgt. [file name=BogO.zip size=3409]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/BogO.zip[/file]Ved ikke lige om det er noget du har brug for.. Men det var da et nogenlunde passende sted at skrive om den (Nu har jeg oprettet en tråd med den, i en lidt anden udgave)BogO.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dan Nielsen1354922208 Besvaret February 2, 2012 Rapporter Share Besvaret February 2, 2012 Er der nogen der har HEX koder for den almindelige 16 kanal IR. Altså ikke B&O model? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nielsen
er der noget der kender de hex koder ?Skal bruges i forbindelse med at kode en multi fjernbetjening.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts