MekTrik Skrevet June 22, 2011 Rapporter Share Skrevet June 22, 2011 Hejkan man ta en ganske alm cirklations pumpeog styre hastighede men en lysdømper (jernkerne) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Gludsted Besvaret June 23, 2011 Rapporter Share Besvaret June 23, 2011 ja og neji teorien og på bordet (testopstilling uden vand) kan det fungere jeg har selv prøvet.problemmet er der skal skrues rimelig langt op for at den begynder at køre og næsten helt op når den er belastet af vand, herefter KAN man skrue en hel del ned for at få den til at køre langsommer. Så kan du vel se problemmet hvis du vil starte på samme niveau - det kan man ikke. Jeg har også prøvet at trække de forskellige omskifter stillinger ud til 400v relæudgang men det koster næsten et helt modul.Bedste løsning - ny pumpe ALPHA2 den er suveræn god. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret June 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 23, 2011 jo det kan jeg godt se...men det er fordi jeg vil lave så IHCen styre min solvarme.og i den styring jeg har til det nu kan den styre hastighede på pumpenmen kan ik helt forstår hvordan den kan det...har oz været ude i og købe en 230V frekvens omformer men der sys jeg er lige lovlig dyrtog i firmaet har vi ik noget der kan styre hastigheden på en cirk pumpe.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Momme Besvaret June 24, 2011 Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Grundfos pumper: UPS 25-40 UPS 25-60 har indbygge 3 trin der skulle være 2 ekstra klemme med en lus 1 og 2 måske det kan bruges Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret June 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 25, 2011 oki har kikket på nettetden er jo ik så dyr igen..skriver lige til en af dem jeg har fundet den vedog høre om man kan styre hastigheden anden den de 3 trin der er.feks med 1 - 10V Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hejkan man ta en ganske alm cirklations pumpeog styre hastighede men en lysdømper (jernkerne)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts