Per Gludsted Skrevet June 19, 2011 Rapporter Share Skrevet June 19, 2011 Er der nogen der har et diagram over udgangen på en output moduleller kender komponenterne.Hilsen Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristoffer1354922255 Besvaret June 19, 2011 Rapporter Share Besvaret June 19, 2011 Diagram..? hvad er det præcis du gerne vil? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Gludsted Besvaret June 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2011 Jeg vil gerne have komponent værdierne og hvordan de er forbundet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret June 20, 2011 Rapporter Share Besvaret June 20, 2011 Jeg vil gerne have komponent værdierne og hvordan de er forbundet.Er der noget' date=' der hedder "komponentværdier" for et outputmodul? Måske tænker du på de tekniske data?Det er altid en god idé at kigge i LK's online katalog; her er fx linket til installationsvejledningen (og diagrammet) for et output 24-modul.-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Gludsted Besvaret June 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2011 Ja, der er noget der hedder komponentværdier, og for lige at nævne en tilfældig komponent fra E12 serien, - 10 K ohm modstand eller f.eks. en transistor - bc557. desuden findes der et hav af forskellige typer.Hilsen Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret June 20, 2011 Rapporter Share Besvaret June 20, 2011 ...og for lige at nævne en tilfældig komponent fra E12 serienHvad er E12-serien for noget? Er det noget IHC, jeg ikke kender? Og hvad er komponentværdien så? Det forstod jeg ikke rigtig.Kunne du bruge linket til installationsvejledningen, eller var det ikke det, du ledte efter?-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 20, 2011 Rapporter Share Besvaret June 20, 2011 Det er en tegning der viser med hvilke og hvordan de små elektriske komponenter indeni modulet er forbundet, Per er ude efter.Så han kan reparere et defekt modul eller lave noget tilsvarende selv.Hvis det bare er for at "forstærke" en udgang kan det måske klares med denne:http://www.ihc-user.dk/forum/generelt/teknik/plus/minus-konventering#17023 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Gludsted
Er der nogen der har et diagram over udgangen på en output moduleller kender komponenterne.Hilsen Per
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts