janpolsen Besvaret June 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering", som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion . Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 24, 2011 Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering"' date=' som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion .[/quote']Mener faktisk kun der er reset af indikering. Kan ikke mindes at jeg er stødt på den anden i en 9.10. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
janpolsen Besvaret June 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 OK, jeg prøver at sende projektet afsted til kontroleren og ser hvad der sker.Jeg vender frygteligt tilbage, hvis hele huset brænder ned . Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 24, 2011 Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering"' date=' som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion .[/quote']Hej Jan.Nu har jeg lige kigget funktionsblok 9.10 igennem, i både IHCStandardVer1.0, IHCStandardVer2.0, som man brugte i visual 1 (den gamle type controller) og IHCStandardVer3.0 og IHCStandardVer3.1 til visual 2, men ingen af dem har en indgang der hedder "Statusafstil", så det må være noget elektrikeren har lavet i den funktionsblok. Jeg vil gerne prøve at kigge den igennem, for at se hvad det er der er tilføjet, hvis du enten uploader programmet, eller jeg kan sende dig en PB med min mail så du kan sende programmet den vej. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 24, 2011 Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Nå havde ikke lige opdaget, at du faktisk havde vedhæftet den funktiosblok med "statusafstil".Jeg har lige sendt dig en PB. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
janpolsen Besvaret June 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Mange tak V8... Jeg har smidt en PM afsted med link til hele projektet.Very much appreciated Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 24, 2011 Rapporter Share Besvaret June 24, 2011 Mange tak V8... Jeg har smidt en PM afsted med link til hele projektet.Very much appreciated Jeg har sendt dig en PM ang. hvor jeg skal sende din projektfil hen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts