Claus Jensen1354922243 Skrevet June 7, 2011 Rapporter Share Skrevet June 7, 2011 Jeg har en ældre controller v 1.0.12.0 hvor jeg har en del fejl på, og nu har jeg købt en nyere controller v 2.6.122. Kan jeg indlæse/konvertere programmet fra den gamle til den nye, eller er der kun slave måden?Mvh Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret June 7, 2011 Rapporter Share Besvaret June 7, 2011 Jeg har en ældre controller v 1.0.12.0 hvor jeg har en del fejl på' date=' og nu har jeg købt en nyere controller v 2.6.122. Kan jeg indlæse/konvertere programmet fra den gamle til den nye, eller er der kun slave måden?Mvh Claus[/quote']Der er vist desværre kun slave måden.. Når du skriver v 2.6.122 er det firmwaren der ligger i den, så opdatér den endelig til den nye 2.7.144 og hent sidste nye visual 2 software på LK's hjemmeside (pt. 2.7.4) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 8, 2011 Rapporter Share Besvaret June 8, 2011 Der var et firma:IBI Technic Aps / IBIShop.dk som havde et converteringsprogram og tilbød at opgradere din installation ifb. køb af ny controller. Men de/hjemmesiden er lukket og der er vist ikke meget respons ved henvendelse. Men det er da et forsøg værd hvis du ikke "gidder" at konvertere.Salg@IBIshop.dkMen hvis du ikke har specielle/egne FB er det ikke så slemt og du får lært den nye version at kende.Prøv evt. at vedhæfte dit program. Så kan det være der en en venlig sjæl der forsøger sig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret June 8, 2011 Rapporter Share Besvaret June 8, 2011 Der var et firma:IBI Technic Aps / IBIShop.dk som havde et converteringsprogram og tilbød at opgradere din installation ifb. køb af ny controller.Tror nu ikke et sådan program findes, for så ville det sikkert også være at finde på LK's hjemmeside. Så vidt jeg erindrer fra ibishops hjemmeside, var det også en service som man betalte ekstra for, når man købte ny version controller, og er overbevist om at Allan lavede det nye program via slavemetoden. Programmering var også en af de ting, firmaet reklamerede med på hjemmesiden. En del af funktionsblokkene i version 2, er jo også ændret siden version 1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 8, 2011 Rapporter Share Besvaret June 8, 2011 Der er mange ting der er ændret fra ver. til 2, men jeg skal hilse at sige programmet findes. Dvs LK et har et som de anvender internt. Men det er ikke frit/offentlig tilgængelig. Jeg har nemlig haft LK til at hjælpe med at konvertere et gammelt ver.1 program med hjemmelavede norske FB´r, som de kørte igennem "kværnen" - dog uden held da det vist kun virkede til ver. 2.5 og der her var tale om ver. 2.7 Noget med funktionen Enum værdi en højere/en lavere er udgået eller ikke understyttet mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Claus Jensen1354922243
Jeg har en ældre controller v 1.0.12.0 hvor jeg har en del fejl på, og nu har jeg købt en nyere controller v 2.6.122. Kan jeg indlæse/konvertere programmet fra den gamle til den nye, eller er der kun slave måden?Mvh Claus
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts