TheDexterTeam Skrevet May 27, 2011 Rapporter Share Skrevet May 27, 2011 Hej, Har I en ide til, hvorfor jeg ikke kan installere softwaren ver. 2.7.4 på en win 7 maskine. Jeg får adgang til LK IHC Control menu og klikker på Installér Software - intet sker. Har checket, at jeg kører som admin.Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 27, 2011 Rapporter Share Besvaret May 27, 2011 Hej' date=' Har I en ide til, hvorfor jeg ikke kan installere softwaren ver. 2.7.4 på en win 7 maskine. Jeg får adgang til LK IHC Control menu og klikker på Installér Software - intet sker. Har checket, at jeg kører som admin.Hilsen Torben[/quote']Der eren bug i deres installationssoftware. Pak ZIP filen ud til f.eks. C:\temp og kør derefterC:\temp\da\Software\setup.exeSå virker det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TheDexterTeam
Hej, Har I en ide til, hvorfor jeg ikke kan installere softwaren ver. 2.7.4 på en win 7 maskine. Jeg får adgang til LK IHC Control menu og klikker på Installér Software - intet sker. Har checket, at jeg kører som admin.Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts