Hop til indhold
  • 0

Hjælp til FB

McenterFreak
 Share

Spørgsmål

Havde en venstre og højre tryk tilknyttet FB 1.3.01 Ventilator starter når lyset tændes... som så tændte lys over spejl og startede vetilator, som kørte 2 timer. Problemet er bare at konen godt kan lide at se sig i spejlet, så ventilatoren kørte konstant. Fandt så en løsning hvor venstre tryk tændte lyset uden at starte vetilator (FB 1.1.01 Kip blok med tænd....). Men der går kuk i det hvis man tænder på den ene og slukker på den anden, så går timeren i stå, og venliatoren kører til man laver en "forkert" rækkefølge igen, eller bruger Service View til at nulstilleNogen forslag?

post-493-13549257124462_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
hvad med kort tryk tænder lyset og langt tryk tænder lys og ventilator' date=' lys slukkes ved det modsatte tryk, evt med langt tryk hvis man vil afbryde ventilatorenmvh michael[/quote']Alt det der med kort og langt tryk er en by i Rusland her. Alene det med at få familie og venner til at forstå forskellen i at kippe (for at tænde/slukke) og holde (for at skrue op/ned) er en kamp her
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt' date=' men har lige prøvet at strikke en blok sammen, med indgang for både "Kip Lys" og "Kip Lys + Ventilator". Der er timer for efterløb af ventilator når lys slukkes. Der er også indgang for "Sluk Ventilator".Håber det kan bruges.[/quote']Tak for den, den ryger ind i morgen. Jeg vender tilbage med resultatet
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
hvad med kort tryk tænder lyset og langt tryk tænder lys og ventilator' date=' lys slukkes ved det modsatte tryk' date=' evt med langt tryk hvis man vil afbryde ventilatorenmvh michael[/quote'']Alt det der med kort og langt tryk er en by i Rusland her. Alene det med at få familie og venner til at forstå forskellen i at kippe (for at tænde/slukke) og holde (for at skrue op/ned) er en kamp her
helt iorden jeg bor også alene, så jeg kan tillade mig mere hvad angår specielle funktioner, men jeg har det da i tankerne at andre også skal kunne finde ud af det
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt' date=' men har lige prøvet at strikke en blok sammen, med indgang for både "Kip Lys" og "Kip Lys + Ventilator". Der er timer for efterløb af ventilator når lys slukkes. Der er også indgang for "Sluk Ventilator".Håber det kan bruges.[/quote']Den virker perfekt, tak
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt' date=' men har lige prøvet at strikke en blok sammen' date=' med indgang for både "Kip Lys" og "Kip Lys + Ventilator". Der er timer for efterløb af ventilator når lys slukkes. Der er også indgang for "Sluk Ventilator".Håber det kan bruges.[/quote'']Den virker perfekt, tak
Det var så lidt. Er glad for at jeg kunne hjælpe.
Link til kommentar
Del på andre sites