McenterFreak Skrevet May 4, 2011 Rapporter Share Skrevet May 4, 2011 Jeg er begyndt at få dennne fejl hele tiden:Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 202934 bytes) in /home/www/website.ihc-user.dk/libraries/phputf8/mbstring/case.php on line 30 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Nielsen Besvaret May 4, 2011 Rapporter Share Besvaret May 4, 2011 Den er jeg med på! Får den dog ikke på min kærestes iPhone... Måske en tilfældighed! Men er noget frustrerende, når man vil følge de spændende indlæg... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2011 Jeg måtte klikke ind 20-30 gange på denne før jeg kunne læse den. Der er ALVORLIGE problemer med sitet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2011 DER ER ALVORLIGE FEJL PÅ JERES SITE Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2011 Det er jo fantastisk at se at ejeren af sitet (og hvem er det det så?) er så god til at informere ud om hvad problemet var, og at det nu er løst Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Nielsen Besvaret May 8, 2011 Rapporter Share Besvaret May 8, 2011 Løst? Jeg kan stadig ikke tilgå "seneste poster"!! Men er dejligt at kunne tilgå sitet igen :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2011 Løst? Jeg kan stadig ikke tilgå "seneste poster"!! Men er dejligt at kunne tilgå sitet igen :-)Det er en fejl 404, dvs. siden ikke findes, så det er et andet problem end det tidligere beskrevne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 8, 2011 Rapporter Share Besvaret May 8, 2011 Ja der er åbenbart sket en ændring af stien ifbm en opgradering eller lign.Seneste poster kan nåes på : http://www.ihc-user.dk/forum/recent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Nielsen Besvaret May 8, 2011 Rapporter Share Besvaret May 8, 2011 Takker Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Jeg er begyndt at få dennne fejl hele tiden:Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 202934 bytes) in /home/www/website.ihc-user.dk/libraries/phputf8/mbstring/case.php on line 30
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts