Hej alleDet er efterhånden lidt tid siden sidst jeg har rodet med IHC visual delen, men nu vil jeg gerne have lavet det sidste færdigt Jeg kører med Dimmer 350LR og har controlleren med Wireless, men benytter pt. kun wireless delen til LK's fjernbetjening.Jeg har programeret alle tasterne i huset, men har problemer med at få status til at være stabilt. Dvs. nogen gange vises status som om at lys er tændt når det ikke er og omvendt. Det gør det ret svært at lave f.eks. "sluk alt" funktion Jeg bruger Funktionsblok 1.2.02a. Jeg har ikke HELT forstået hvad der menes med "Er sluk klemme monteret på dimmeren"?. Jeg har dog sat denne til Nej. Hvis "sluk klemme..." var monteret, ville dette så gøre en forskel?Mit problem er faktisk at når alt har været slukket og reset fungere det kort, herefter gør det ofte ud af synk.Synes ikke lige kan få vedhæftet billede
Spørgsmål
Peter Enoch
Hej alleDet er efterhånden lidt tid siden sidst jeg har rodet med IHC visual delen, men nu vil jeg gerne have lavet det sidste færdigt
Jeg kører med Dimmer 350LR og har controlleren med Wireless, men benytter pt. kun wireless delen til LK's fjernbetjening.Jeg har programeret alle tasterne i huset, men har problemer med at få status til at være stabilt. Dvs. nogen gange vises status som om at lys er tændt når det ikke er og omvendt. Det gør det ret svært at lave f.eks. "sluk alt" funktion
Jeg bruger Funktionsblok 1.2.02a. Jeg har ikke HELT forstået hvad der menes med "Er sluk klemme monteret på dimmeren"?. Jeg har dog sat denne til Nej. Hvis "sluk klemme..." var monteret, ville dette så gøre en forskel?Mit problem er faktisk at når alt har været slukket og reset fungere det kort, herefter gør det ofte ud af synk.Synes ikke lige kan få vedhæftet billede 
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts