Hop til indhold

Registreringsformular på LK's hjemmeside.

Recommended Posts

Hejsa.Jeg skal til at registrerer en IHC installation på LK's hjemmeside, så kunden kan få en slutbrugermappe.Men der er lige et par punkter som jeg har spørgsmål til.Installatørens navn* Er det mig som har installeret det, eller er det min mester som har en autorisation?Serienummer* Er det fra Controlleren, hvis ja, hvor finder jeg det?Mvh. Søren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.Jeg skal til at registrerer en IHC installation på LK's hjemmeside' date=' så kunden kan få en slutbrugermappe.Men der er lige et par punkter som jeg har spørgsmål til.Installatørens navn* Er det mig som har installeret det, eller er det min mester som har en autorisation?Serienummer* Er det fra Controlleren, hvis ja, hvor finder jeg det?Mvh. Søren.[/quote']Installatørens navn er firmaet der laver installationen.Serienummeret er fra controlleren, og det står på den. Det kan også aflæses i administrator-programmet.
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok