JanneSjo Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 känner ni till vilka fuktkännare det finns och som kan kopplas till IHC som kan användas för att känna av funkt - förutom LK egna Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tjaaa, min gamle oldemor var en god fuktkännare, hendes knæ smertede, når der var fugt i sigte, men det lykkedes mig aldrig at koble hende på IHC, så du må nok bruge LK's egne, eller vente på gode råd fra andre, der har bedre erfaringer med 3die parts produkter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Klaus har en her:http://www.zigza.dk/(Type E) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JanneSjo Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 tack jag var egentligen ute efter läckagevarnare - skrev fel - men i länken fanns ju en sådan type G.tack! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts