Michael Nielsen Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Siden jeg er skiftet til TDC Homebox virker Email fra controlleren ikke. Desuden virker tidsserveren heller ikke mere. Jeg kan fint tilgå controlleren via IP 192.168.1.3 og 188.xxx.xx.xx. Nogen som kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nielz Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Jeg er ikke super ihc bruger.....endnu, men vil gerne hjælpe. jeg ved ikke om denne tråd måske kunne hjælpe dig lidt? http://www.ihc-user.dk/forum/generelt/teknik/email-adressevh Nielz Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 E-mail og timeservere kræver at DNS indstillingerne er korrekte og virker. Så prøv at checke om de står korrekt i Controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Nielsen
Siden jeg er skiftet til TDC Homebox virker Email fra controlleren ikke. Desuden virker tidsserveren heller ikke mere. Jeg kan fint tilgå controlleren via IP 192.168.1.3 og 188.xxx.xx.xx. Nogen som kan hjælpe?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts