Momme Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Jeg fik fejl leveret et 24/24mA men det skulle ha været er 24/3mA. jeg retuneret for en månede siden rykke for ca 2uger siden og fik svar om at det var på vej.Men nu er hjemmesiden væk og der er ikke til at finden nogle kontakt oplysning på nettet!!!! :sick: Er der nogle der ved om firmet er gået ned eller "bare har server problemer" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Søg efter domænet.Domain: ibishop.dkDNS: ibishop.dkRegistered: 2010-02-12Expires: 2012-02-29Registration period: 1 yearVID: noStatus: ActiveRegistrantHandle: ITA191-DKName: IBI Tecnich ApsAddress: Maglebjergvej 4Postalcode: 2800City: Kongens LyngbyCountry: DKPhone: +4542481234AdministratorHandle: ITA191-DKName: IBI Tecnich ApsAddress: Maglebjergvej 4Postalcode: 2800City: Kongens LyngbyCountry: DKPhone: +4542481234NameserversHostname: ns01.one.comHandle: OA2221-DKHostname: ns02.one.comHandle: OA2221-DK Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tak for hjælpen.Det tlf.nr. virkede :woohoo: de er åbenbart ved at flytte shoppen og havde glemt mig i rodet :sick: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret May 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 16, 2011 :angry: :angry: Nu er der gået 2 måneder og der er indet sket. hvis det er normal service vil jeg stærkt fra råde ibishop. De sender nåde forkert og så lover de at at sende det rigtige igen og igen men intet sker :sick: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 17, 2011 Rapporter Share Besvaret May 17, 2011 Der er desværre nok ikke andet at gøre end at rykke dem for det hele tiden.Som allannissen har skrevet, er domænet ibishop.dk registreret til IBI Technic ApsPrøv det telefonnummer der står der.Jeg frygter lidt at det er en person der har haft andre firmaet, som jeg selv har haft dårlig erfaring med.Men lad os høre hvad der sker videre.http://cvr.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret May 19, 2011 Rapporter Share Besvaret May 19, 2011 ...domænet ibishop.dk registreret til IBI Technic ApsVedr. IBI Technic' date=' så tag et kig på http://www.ihc-user.dk/forum/produkter/tredjepart-produkt/abc-=-automatisk-bygnings-control#8058Det lader til, at IBIshop kan skrives på listen;[ul'][li]IHC 123[/li][li]EDC Netcon[/li][li]ProIBI A/S[/li][li]IBISystem.dk[/li][li]IBIT eller IBI Technic ApS[/li][li]wihc[/li][li]ibishop.dk[/li][/ul]Vedr. ProIBI A/S er det værd at bemærke, at det blev tvangsopløst i 2010:http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=31579252-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 19, 2011 Rapporter Share Besvaret May 19, 2011 Det var præcis det jeg frygtede Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret May 19, 2011 Rapporter Share Besvaret May 19, 2011 Det var præcis det jeg frygtede Hej Jakob' date=' det er rart at se dig på sitet igen. Jf. den gamle post her, kan jeg så ikke overtale dig til at skrive med på tråden "Hvordan holder ihc-user.dk fast i de gode brugere?" og fortælle, hvad der skal til, før forummet bliver indrettet sådan, så det også giver (mere) værdi for dig?-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret May 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 19, 2011 Jeg tror jeg vil køre forbi en af dagene. Det virken nogle gange bedre at møde om så er det svære at sige at men sender tingen og så lade være.:evil: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret May 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 23, 2011 så kom det maglene mondul + 2 poser slik :woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret May 23, 2011 Rapporter Share Besvaret May 23, 2011 ...og nu er websiden hos IBIShop kommet op igen, eller rettere...:-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret July 10, 2011 Rapporter Share Besvaret July 10, 2011 ...en smule opdatering: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret July 10, 2011 Rapporter Share Besvaret July 10, 2011 Ja jeg er nok lidt ulden ved det derIbisshop, Ibisys og hvad det nu ellers har heddet, med først Allan Gøndal i spidsen, som tidligere konsulent hos LK. Det var der meget rod i. Han etablerede en Webshop, som kunderne ikke var så glade for.Nu er det en ny Allan, som nu hedder Larsen, men sjovt nok ligner hans karierre den tidligere Allan, med ansættelse som konsulent hos LK. Det må åbenbart være et ansættelseskriterium at man hedder Allan for at blive ansat som IHC konsulent hos LK Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 ...en smule opdatering:1-afedd97d6d05b208a982221734c65c4b.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts