Thomas1354922208 Skrevet July 16, 2007 Rapporter Share Skrevet July 16, 2007 Hej!Jeg kunne godt tænke mig at få lyset tændt i mit udhus, når jeg åbner døren. Hvordan kan man lave det nemmest? Jeg har IHC wireless, men jeg kan ikke se, at der findes en wireless magnetkontakt. Hvad gør man?/Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 19, 2007 Rapporter Share Besvaret July 19, 2007 du er nødtil at have et indgangs modul, hvor du sætter en kontakt på.det er ikke noget i wireless, wireless er et stand alone produkt, som kan knyttes til IHC´en.i dit tilfælde er en tråd løsningen.eller en sensor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas1354922208 Besvaret July 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 19, 2007 Ok. Jeg tror jeg køber en magnetkontakt og trækker en ledning til et indgangsmodul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 19, 2007 Rapporter Share Besvaret July 19, 2007 tma_it skrevet:Ok. Jeg tror jeg køber en magnetkontakt og trækker en ledning til et indgangsmodul.ja eller en skabskontakt.desværre har LK ikke lavet en wireless sensor... endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas1354922208 Besvaret July 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 19, 2007 Ja, en wireless sensor vil være super. Er der nogen der ved, hvad der er i vente med nye produkter til wireless? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 22, 2007 Rapporter Share Besvaret July 22, 2007 tma_it skrevet:Ja, en wireless sensor vil være super. Er der nogen der ved, hvad der er i vente med nye produkter til wireless?he he spørgsmål, LK er ikke meget for at komme med små hints, deres varmestyring er stadigvæk ikke kommet, selvom \"rygtet\" er et par år gammel. hvem ved, LK siger intet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 15, 2007 Rapporter Share Besvaret September 15, 2007 LK vil ikke engang sige om de retter deres egne fejl, de er meget hemmelige... Jeg har mest på fornemmelsen at de ikke selv laver det, og derfor har lidt svært ved at svare på vores spørgsmål ;)/Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Tofft Besvaret October 2, 2007 Rapporter Share Besvaret October 2, 2007 Se http://www.ihc123.dk/Produkter.asp?ID=4&GroupID=5&ProduktID=110Her reklameres for en trådløs magnetkontakt til 545,- /Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas1354922208 Besvaret October 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 2, 2007 Kanon! Lige hvad jeg ledte efter. Er den fra LK?/Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Tofft Besvaret October 3, 2007 Rapporter Share Besvaret October 3, 2007 Tror du må snakke med butikken selv /Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 3, 2007 Rapporter Share Besvaret October 3, 2007 tma_it skrevet:Kanon! Lige hvad jeg ledte efter. Er den fra LK?/Thomasejeren er tidligere LK mand, men med garanti at det ikke er LK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas1354922208 Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 3, 2007 Den trådløse magnetkontakt er KUN til det trådløse alarmsystem som også kan købes hos ihc123, altså ikke nogen trådløs magnetkontakt til IHC - endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Tofft Besvaret October 4, 2007 Rapporter Share Besvaret October 4, 2007 Æv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 30, 2007 Rapporter Share Besvaret October 30, 2007 Hej AlleJeg elsker jo at udvikle de \"skæve\" produkter til IHC, eg de produkter der ikke sælges 100000 af, som det føles som om er kravet hos LK.Så set i den ånd er jeg ved at udvikle en wireless alarmsender til IHC, og jeg håber at den er klar til salg kort før jul på www.IHC123.dkOg når I skal ud og købe julegaver til jeres IHC system, kan I jo købe en Elektronic housekeeper I er altid velkommen til at smide en mail til info@ihc123.dk med produkt ønsker, det kunne jo være at jeg syntes at det var en fed ide og kaster nogle penge efter det Med venlig hilsen Allan GøndahlIHC KonsulentIHC123.dkIBISystem.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben Jensen Besvaret November 11, 2007 Rapporter Share Besvaret November 11, 2007 Hej.Man kunne vel også købe et wireless 2ér tryk, lodde en microswitch parallelt over den ene tryk switch med lidt ledning imellem.Og så sætte microswitchen på døren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 11, 2007 Rapporter Share Besvaret November 11, 2007 Ja det kan man godt... Jeg har loddet ledninger på et 2-tryks, som er forbundet til nogle gummilister på en port, altså de der gummilister som skal give signal hvis porten rammer noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret November 12, 2007 Rapporter Share Besvaret November 12, 2007 det var da en ret god ide.det vil hjælpe ret mange..supert Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas1354922208
Hej!Jeg kunne godt tænke mig at få lyset tændt i mit udhus, når jeg åbner døren. Hvordan kan man lave det nemmest? Jeg har IHC wireless, men jeg kan ikke se, at der findes en wireless magnetkontakt. Hvad gør man?/Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
16 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts