Trikkeren Skrevet March 27, 2011 Rapporter Share Skrevet March 27, 2011 ind_og_udgangstimer.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret March 27, 2011 Rapporter Share Besvaret March 27, 2011 Syntes der var noget der virkede bekendt, en stil jeg kender, noget der sagde mig, at den har jeg set før... og så så jeg klistermærket... gir dig et skulderklap mandag morgen når vi mødes til kaffe.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret March 28, 2011 Rapporter Share Besvaret March 28, 2011 Ser godt ud, ihvertfald med låg på... hvordan ser den ud uden låg!?! har du nogle billeder af det!?!:-)Hvad er de bokse oppe i toppen med lamper osv!?!?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 29, 2011 Rapporter Share Besvaret March 29, 2011 Ser umiddelbart OK ud. Opbygningen ligner min egen, så kan kun give "tumbs up" ;-)Men syntes godt nok der er anvendt mange UNI Dimmere. Er de fuldt fortråede med 4 ledninger til 24 V Output modul hver ? Og hvorfor er der ikke anvendt wireless Dimmer istedet for ?Ville også godt se den uden låg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trikkeren Besvaret March 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 29, 2011 det er pumpestyring der sidder øverst oppe på pladen, men ellers ja så er der 28 dimmere som dog kun er fortrådet til touch betjening og ikke med memory ind over.... bruger generelt bare ikke wireless ret meget i firmaet, men måske i det næste projekt kommer det med ...Installationen er afleveret ved kunden og hvis jeg kommer derud igen senere skal jeg nok poste nogle billeder, men den er ligeså pæn inde som ude-- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Goodwin Besvaret January 21, 2012 Rapporter Share Besvaret January 21, 2012 det er sku lækkeri afdelingen vi er i her, dejligt at se en kollega der gider sit arbejde, smiliøvrit har lars ret med wir. det vil du ik blive ked af, så kan man virkelig lege med sin inst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts