Jakob Jensen Skrevet March 24, 2011 Rapporter Share Skrevet March 24, 2011 Nogen der ved hvad der er galt når jeg skal finde min viewer fra min netværk af. den åbner godt nok det blå ihc billdede men senedesign og alle de andre valgmuligheder står der ikke.. og min java er opdateret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 24, 2011 Rapporter Share Besvaret March 24, 2011 Hej Jakob og velkommen tilDet er højst sandsynlig fordi der ikke er åbnet op for de muligheder via LAN. Sæt USB kablet i og gå ind i administrator modulet. Der skal du aktivere hvilke muligheder der skal være. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Jensen
Nogen der ved hvad der er galt når jeg skal finde min viewer fra min netværk af. den åbner godt nok det blå ihc billdede men senedesign og alle de andre valgmuligheder står der ikke.. og min java er opdateret.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts