Kristjan Madsen Skrevet March 23, 2011 Rapporter Share Skrevet March 23, 2011 Hej Jeg har problemer med min pir føler, PIR føler skal tendre lyset men det er som om at PIR føler slukker lyset hver anden gang den bliver aktiveret. Trykket fungerer fint. Er der nogen som kan hjælpe mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 23, 2011 Rapporter Share Besvaret March 23, 2011 Hej Jeg har problemer med min pir føler' date=' PIR føler skal tendre lyset men det er som om at PIR føler slukker lyset hver anden gang den bliver aktiveret. Trykket fungerer fint. Er der nogen som kan hjælpe mig.[/quote']Er det 1.2.05.f. du bruger? Prøv at vedhæfte dit program, så vi kan se hvad der sker. Så er der sikkert en, som byder ind med en løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kennet Besvaret March 29, 2011 Rapporter Share Besvaret March 29, 2011 Kan du ved en fejl have sat pir`en ind på en kip indgang det vil jo slukke lyset hver anden gang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kristjan Madsen
Hej Jeg har problemer med min pir føler, PIR føler skal tendre lyset men det er som om at PIR føler slukker lyset hver anden gang den bliver aktiveret. Trykket fungerer fint. Er der nogen som kan hjælpe mig.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts