Hop til indhold

Betatestere i den tunge ende.......

Gæst IBISystem.dk
 Share

Recommended Posts

Gæst IBISystem.dk

Hej med jer.Jeg skal bruge 5 IHC installationer til test af et nyt produkt :-)Helst installationer på sjælland, da jeg skal følge installationen meget tæt i testperioden.Jeg skal have real feedback på testen og jeg er sikker på at I vil beholde produktet bagefter :-)Der vil blive afholdt installationskursus samt kursus i betjening af produktet samt opsætning mm i mine mødelokaler i København i martsLæg et indlæg med din egen tekniske profil samt en profil af din IHC installation, så vælger jeg de 5 heldige.Jeg ville super gerne kunne sende et produkt til hver bruger her på sitet, men det har jeg desværre ikke råd til :-)Stor hilsen og med håbet om at der er nogen der vil lege med :-)/Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

HejJeg er også frisk, eneste minus er at mit hus står overfor en tilbygning... dette giver dog mulighed for at I kan få en ekstra opgave i form af installation af tavle m.m. Sig til hvis det har interesse. Alle komponenter er indkøbt mangler dog lige tilbud fra min elektriker for installation. Men her kan du jo give et bud :) Huset har alt fra SMS styring fra TDC, IHC Net, PoE, Videoovervågning o.s.v. placeret i Birkerød/Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Hej Allan -1 stk. datalog med lyst til integration af IHC til andre produkter melder klar.Haves:- Igangværende installation af v2.- Mulighed for fjernstyring. Du kan endda få din egen IP, hvis du lyster.- Stor interesse for integration til TCP/IP-baserede services (Se fx gammelt spørgsmål: http://tinyurl.com/24pf2b )-- Jakobjakob@barfod.net

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

Hej,Jeg takker for den fine tilslutning og vender tilbage til DennisS,MrBech,Jacob Sand, samt Fod så snart der er hardware fra udlandet :-)Forventer at testen kan løbe fra 2/4 - 1/6 for en endelig release 1/7Lk´s lukkede system er godt nok op ad bakke, når man vil lave 3`partie products :-)/Allan

Link til kommentar
Del på andre sites