Gæst IBISystem.dk Skrevet February 5, 2008 Rapporter Share Skrevet February 5, 2008 Hej med jer.Jeg skal bruge 5 IHC installationer til test af et nyt produkt :-)Helst installationer på sjælland, da jeg skal følge installationen meget tæt i testperioden.Jeg skal have real feedback på testen og jeg er sikker på at I vil beholde produktet bagefter :-)Der vil blive afholdt installationskursus samt kursus i betjening af produktet samt opsætning mm i mine mødelokaler i København i martsLæg et indlæg med din egen tekniske profil samt en profil af din IHC installation, så vælger jeg de 5 heldige.Jeg ville super gerne kunne sende et produkt til hver bruger her på sitet, men det har jeg desværre ikke råd til :-)Stor hilsen og med håbet om at der er nogen der vil lege med :-)/Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Glemte lige at sige at testprodukterne stilles gratis til rådighed - og sammen finder vi ud af hvad der skal ske med dem bagefter :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Hvis du ikke finder nogen på sjælland der kan teste, så kan jeg godt på Djursland :PEr da spændt på at høre hvad det egentlig er du vil ha' testet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Allan,Jeg stiller mit anlæg til rådighed, og Glostrup er jo tæt på Anlægget har næsten det hele dog undtaget IHC Net. Jeg har testet før for LK med pålidelige resultater og præcise data.Og jeg har ferie hele tiden! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrBech Besvaret February 6, 2008 Rapporter Share Besvaret February 6, 2008 HejJeg er også frisk, eneste minus er at mit hus står overfor en tilbygning... dette giver dog mulighed for at I kan få en ekstra opgave i form af installation af tavle m.m. Sig til hvis det har interesse. Alle komponenter er indkøbt mangler dog lige tilbud fra min elektriker for installation. Men her kan du jo give et bud Huset har alt fra SMS styring fra TDC, IHC Net, PoE, Videoovervågning o.s.v. placeret i Birkerød/Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret February 6, 2008 Rapporter Share Besvaret February 6, 2008 Hej JanVi er altid klar til at give et tilbud på IHC.Og installationen lyder bestemt meget perfekt til opgaven.Smid en mail via IBISystem.dkså kan vi tage den derfra :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret February 7, 2008 Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 Jeg er klar. Har Version 1. Bor i HørsholmHvis det er dit IP produtk er jeg super interesseret. Det er mig der gerne vil videre med Homeseer og IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret February 15, 2008 Rapporter Share Besvaret February 15, 2008 Hej Allan -1 stk. datalog med lyst til integration af IHC til andre produkter melder klar.Haves:- Igangværende installation af v2.- Mulighed for fjernstyring. Du kan endda få din egen IP, hvis du lyster.- Stor interesse for integration til TCP/IP-baserede services (Se fx gammelt spørgsmål: http://tinyurl.com/24pf2b )-- Jakobjakob@barfod.net Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret February 21, 2008 Rapporter Share Besvaret February 21, 2008 Hej,Jeg takker for den fine tilslutning og vender tilbage til DennisS,MrBech,Jacob Sand, samt Fod så snart der er hardware fra udlandet :-)Forventer at testen kan løbe fra 2/4 - 1/6 for en endelig release 1/7Lk´s lukkede system er godt nok op ad bakke, når man vil lave 3`partie products :-)/Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts