Hop til indhold
  • 0

Fejl Visual 2.01

Michael Kongedam
 Share

Spørgsmål

HejsaEfterhånden som jeg propper mere og mere ind i mit program, ja så opfører Visual programmet sig mere og mere mærkeligt.Nu er den begyndt at brokke sig hver gang jeg vil simmulere, når så jeg trykker et eller andet "ON" så skriver den "programmet er kørt i ring og er blevet stoppet."Mit program fejler intet,hvis jeg uploader den til controlleren så kører alt fint.Hvis jeg fjerner nogle funktioner, eller rum i programmetJa så stopper problemet.jeg har forsøgt at fjerne "gamle" funktioner for at se om der skulle være et problem med de nyeste funtioner...og vupti, så er der ingen simullering problemer.Jeg har set at der her på forummet er nogle som har en beta version af visual (2.3)Hvis der er en som ville give mig en kopi, så ville jeg meget gerne teste om problemet også er der i.Den kan sendes til "ihc snabelA kongedam . dk"poster lige email i denne form da jeg ikke vil have scannings robotter til at opsnappe den og sende en masse spam mails

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Gæst IBISystem.dk

Hej KongedamDet er et kendt "visual" problem at det skriver "programmet er løbet i ring" og det betyder meget "logisk" at der bliver for meget afviklet på en gang - typisk for mange hændelser eller timereKan det være fordi at du har for mange simuleringsblokke i dit program :-)Det hænder meget tit i V1 ved store programmer og knap så tit ved V2Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Så det vil sige at der ikke er noget at gøre ved problemet :(Jeg må lave mine fb i en test opstilling også overføre dem til mit program bagefter?Men har jeg ret i at mit program virker fint,Det er kun simmulering der er defekt?hvad med den beta udgave, har du haft lejlighed til at teste den allan?

Link til kommentar
Del på andre sites