Hop til indhold
  • 0

Controller booter ikke og lang reparationstid


Jesper B
 Share

Spørgsmål

Jeg købte for nylig en controller m. Viewer hos IHC-Experten. Men da jeg fik sat den til "bootede" den kun første gang. Efter jeg startede firmware loaderen, som bad mig genstarte controlleren inden den kunne starte en firmware Update, bootede controlleren aldrig igen. Den kom aldrig i en tilstand hvor den grønne status pære blinkede for "ok" hvorefter jeg ikke kunne tilgå den på nogen som helst måde.Jeg prøvede at tage strømmen til den og prøvede at lade den stå uden strøm mv. Jeg prøvede at søge her i forummet og på internettet efter andre lignende tilfælde men fandt ingen. Så jeg sendte den tilbage til IHC-Experten for at få en ny eller få den repareret. Da jeg så efter en uges tid ringede for at høre hvordan det gik med den sagde de at den var sendt til LK og de i hvert fald ikke kiggede på den før efter 3 uger og så måtte vi jo se til den tid hvor lang tid der kunne gå.Er der nogen af jer der har samme oplevelser eller ideer til hvordan man evt. ville kunne fremskynde en sådan proces da det jo er lang tid at stå uden controller?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Er der nogen af jer der har samme oplevelser eller ideer til hvordan man evt. ville kunne fremskynde en sådan proces da det jo er lang tid at stå uden controller?
Jeg ville nok ringe til LK på 4420 7200 og klage min nød. De plejer at være vældig flinke til at løse problemer, især hvis du har fulgt "kommandovejen". Har selv fået hurtige ombytninger ad den vej
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mange tak for jeres hurtige og gode svar.Jeg tror jeg vil prøve at ringe til LK for at se om jeg kan sætte lidt gang i min controller.Mht. Købeloven så sagde de hos IHC-Experten at det var 3 uger inde LK begyndte at kigge på den og så ville de sikkert reparere den med det samme. Men IHC-Experten kunne ikke bare give mig en ny da de jo ikke kunne sige om det var en fejl eller mig der havde ødelagt den før LK havde kigget på den og hvis LK så sagde at det var mig der havde ødelagt den og IHC-Experten havde givet mig en ny ville de jo stå med et problem.Jeg siger selvfølgelig ikke at dette ikke kunne være et scenarie men det er bare ikke så kundeservice mindet.Sådan er det jo nok bare en gang i mellem, men det kan så tages til efterretning hos dem der vil købe hos IHC-Experten.Jeg vender tilbage med hvordan det udvikler sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Efter den nye købelov' date=' har du krav på at få din defekte varer ombyttet, du skal ikke vente på at den bliver repareret.[/quote']Den "nye" "købelov" tror jeg ikke lige læserne her skal tro på giver de nævnte rettiheder.Det er vel stadig sådan at leverandøren har en rimelig ret til at få lortet til at fungere, før han skal tage den retur, eller ombytte, og det er vel rimeligt nok
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igenJeg lovede at vende tilbage når der kom nyt i forløbet og det er der nu.Jeg fulgte McenterFreaks opfordring til at ringe direkte til LK det satte lidt gang i tingene for de sagde jo at det ikke var rimeligt at jeg stod uden controller, men de skulle bruge sagsnummeret på den før de kunne gøre noget. Så jeg ringede til IHC-Experten og sagde hvad jeg havde gjort. De sagde så hos IHC-Experten at de gerne lige ville ringe selv til LK for at prøve. Senere på dagen ringede IHC-Experten eksperten tilbage og sagde at nu sender de en ny til mig med det samme.Så kort fortalt så skete der noget da jeg ringede til LK så mange tak for hjælpen McenterFreak. Jeg glæder mig til at få min controller om få dage :) Venlig hilsen Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejsaJeg har oplevet 2 controllere der ikke ville boote efter firmware update.Første gang ringede jeg til LK, som sagde at jeg skulle sætte USB-kablet i, starte firmware loaderen, og når jeg havde trykket på "Tilslut", skulle jeg tænde controlleren.Problemet er at den kommer til at starte op i den specielle tilstand igen, og så skal man blot uploade firmware til den igen.Det virkede også anden gang ;)Tilgengæld kan man også være heldig når de får en controller til rep.Jeg har en uden viewer liggende, den har været til rep, og de har på en eller anden måde fået fjernet serienummeret i softwaren på den, og så tror den at den er MED viewer, og det virker fint ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok