Simon1354922276 Skrevet March 7, 2011 Rapporter Share Skrevet March 7, 2011 HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker, at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 7, 2011 Rapporter Share Besvaret March 7, 2011 Ja. Og hvis du har flere tavler, så er der god reson i at samle 24V moduler i en tavle/afsnit og 230V i en anden. Så er det meget nemmere at håndtere krav omkring nærføring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 7, 2011 Rapporter Share Besvaret March 7, 2011 HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker' date=' at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output.. [/quote']Jeps, god ide at sætte output 24 i samme tavle som inputmodulerne. Så kommer ledningerne heller ikke i nærheden af 230V. Og har du LED i tryk, så er ledningerne lige i nærheden af indgangene.Mit ser dog således ud: (billeder andet sted på ihc-user)Jeg har 3 tavler (UG24-150).Den til venstre er med 72W PSU øverst (pga varmeudvikling).Derunder input-modulerne.I den miderste tavle har jeg Dimmere øverst (stort varmetab), output 230 i midten og output 24 i bunden. I tavlen til højre har jeg alle gruppeafb og HPFI-afb.Mvh Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Simon1354922276 Besvaret March 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 7, 2011 HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker' date=' at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output.. [/quote']Jeps' date=' god ide at sætte output 24 i samme tavle som inputmodulerne. Så kommer ledningerne heller ikke i nærheden af 230V. Og har du LED i tryk, så er ledningerne lige i nærheden af indgangene.Mit ser dog således ud: (billeder andet sted på ihc-user)Jeg har 3 tavler (UG24-150).Den til venstre er med 72W PSU øverst (pga varmeudvikling).Derunder input-modulerne.I den miderste tavle har jeg Dimmere øverst (stort varmetab), output 230 i midten og output 24 i bunden. I tavlen til højre har jeg alle gruppeafb og HPFI-afb.Mvh Bjarne[/quote']Tak for de hurtige svar til jer begge... Jeg vil jo gerne gennemtænke den så meget så muligt inden jeg bikser den sammen....Hvorfor sidder din PSU i indgangstavlen og ikke i udgangstavlen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 9, 2011 Rapporter Share Besvaret March 9, 2011 Det var et godt spørgsmål. Jeg tror bare at det var der hvor der var bedst plads ;-)I tavlen med mine outputmoduler sidder der 3 dimmere øverst i tavlen og optager pladsen. Dimmerne varmer jo også lidt, og det gør PSU'en også, så kan man sige at varmetabet er fordelt lidt i tavlerne :-)Mvh Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon1354922276
HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker, at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output..
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts