Hop til indhold
  • 0

placering af output 24V DC

Simon1354922276
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker' date=' at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output.. :unsure:[/quote']Jeps, god ide at sætte output 24 i samme tavle som inputmodulerne. Så kommer ledningerne heller ikke i nærheden af 230V. Og har du LED i tryk, så er ledningerne lige i nærheden af indgangene.Mit ser dog således ud: (billeder andet sted på ihc-user)Jeg har 3 tavler (UG24-150).Den til venstre er med 72W PSU øverst (pga varmeudvikling).Derunder input-modulerne.I den miderste tavle har jeg Dimmere øverst (stort varmetab), output 230 i midten og output 24 i bunden. I tavlen til højre har jeg alle gruppeafb og HPFI-afb.Mvh Bjarne
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
HejPlacerer i Output for 24V DC sammen med indgangsmodulerne? jeg tænker' date=' at det jo virker lidt mærkeligt at sætte dem i tavlen med 230 V AC output.. :unsure:[/quote']Jeps' date=' god ide at sætte output 24 i samme tavle som inputmodulerne. Så kommer ledningerne heller ikke i nærheden af 230V. Og har du LED i tryk, så er ledningerne lige i nærheden af indgangene.Mit ser dog således ud: (billeder andet sted på ihc-user)Jeg har 3 tavler (UG24-150).Den til venstre er med 72W PSU øverst (pga varmeudvikling).Derunder input-modulerne.I den miderste tavle har jeg Dimmere øverst (stort varmetab), output 230 i midten og output 24 i bunden. I tavlen til højre har jeg alle gruppeafb og HPFI-afb.Mvh Bjarne[/quote']Tak for de hurtige svar til jer begge... Jeg vil jo gerne gennemtænke den så meget så muligt inden jeg bikser den sammen....Hvorfor sidder din PSU i indgangstavlen og ikke i udgangstavlen?
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Det var et godt spørgsmål. Jeg tror bare at det var der hvor der var bedst plads ;-)I tavlen med mine outputmoduler sidder der 3 dimmere øverst i tavlen og optager pladsen. Dimmerne varmer jo også lidt, og det gør PSU'en også, så kan man sige at varmetabet er fordelt lidt i tavlerne :-)Mvh Bjarne

Link til kommentar
Del på andre sites