Peter Svendsen Skrevet March 2, 2011 Rapporter Share Skrevet March 2, 2011 HejJeg kunne godt tænke mig at have en enhed der kunne give mig indikationer af alarm tilsluttet, backup batter i skal skiftes, osv.....Der findes et status tryk som kan give mig 4 indikationer men er der nogle af jer der har løst dette på andre og smartere måder?Mvh Peter Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
janpolsen Besvaret March 2, 2011 Rapporter Share Besvaret March 2, 2011 Alarm-indikatoren kan i hvert fald klares via en hjemmeside, men det er ikke just så handy .Jeg vil også tro, at batteribackup kan aflæses på en tilsvarende måde, men jeg er ikke kommet dertil i min debug'ing endnu . Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 En 7" eller 10" touchpad kan fåes fra ca. kr. 1.000,- og så kan du have alle de "virtuelle" LED indikeringer mm som du ønsker.Samtidig kan den bruges som remote control.Så at gå igen med lodekolben og boremaskinen for at lave et LED panel kan nok ikke svare sig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 Du kunne også montere nogle LED i et blænddæksel eller .....Jeg har et blænddæksel diskret monteret i stuen med 6 LED i daglig tale "LYSKURVEN". Og alle ved hvad de forskellige LED betyder.Man jeg "leger" også så meget så jeg har lavet en LYSKURV med 8 LED og ofret det 24V outputmodul det kræver. En LYSKURV giver øjeblikkelig information. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
janpolsen Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 Findes statustrykket med de fire LED-dioder som wireless? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 nope. Der findes ingen wireless tryk med LED.Det vil være smart få så kan vi spare nogle output moduler :laugh: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
janpolsen Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 ØV... Det ville have været enkelt, nemt og lækkert .De touchpads du hentyder til, er det nogle specielle nogle eller bare de billigste af de billigste tablets man kan finde? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 3, 2011 Rapporter Share Besvaret March 3, 2011 Jep. en billeig tablet PC der kan browse via wifi på dit LAN hvor du så har en websceneview med de "LED" der skal vises.Alternativ via en android App. som beskrevet i anden tråd herinde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts