Thomasbl Besvaret February 9, 2008 Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 man sætter kablet i controlleren og i pc´en, pc´en bør ikke være tændt.start programmet op.kender ikke liige denne version 100%, men det er lige ud af landevejen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steven Laursen Besvaret February 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 Jeg har nu prøvet fra en anden computer (XP Home DK). Samme resultat. TermIHC får fint forbindelse, men firmware loader får ikke forbindelse? Har forsøgt alle kombination af at starte PC eller controller først, samt alle COM porte. Skal der laves en opsætning af com porten, baurate, bits, parietet...?Er der nogen som ved hvad RS232 RJ12 stikket på oversiden af controlleren er til (se tidligere billeder)? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steven Laursen Besvaret February 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 Der er en fin beskrivelse i firmware loaderens hjælpe-manu. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren B Besvaret February 9, 2008 Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 HejEfter flere forgæves forsøg på at opdatere softwaren læste jeg den vedhæftede PDF vejledning;) Softwaren er jo slet ikke til termihc controllere, men til at installere på en visual controller hvis man foretrækker at programmere i termihc. Det er jo sikkert også derfor den ligger under visual på LK's hjemmeside:) Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steven Laursen Besvaret February 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 Det ser ud som om du har ret. Der er åbenbart ikke muligt selv at udskifte firmware i TermIHC controller Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret February 9, 2008 Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 Søren B skrev:HejEfter flere forgæves forsøg på at opdatere softwaren læste jeg den vedhæftede PDF vejledning;) Softwaren er jo slet ikke til termihc controllere, men til at installere på en visual controller hvis man foretrækker at programmere i termihc. Det er jo sikkert også derfor den ligger under visual på LK's hjemmeside:) Sørenarrrhhh det er der hunden ligger begravet.syntes nok at det virkede lidt underligt.det sidste man gør er at læse manualen, hvergang. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 11, 2008 Rapporter Share Besvaret February 11, 2008 Ohh, det havde jeg så ikke lige opdaget :sMåske vi skulle få fat i LK og få den nyeste TermIHC Firmware, og så få lagt den et sted hvor folk kan få fat i den? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Søgaard Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 Den gamle DOS (termihc) kan ikke opgraderes, de funktioner controlleren er født med kan ikke ændres.Den DOS version der ligger i firmware loader 1.1 er til at ændre en V1 til en DOS udgave.Få fat i den nye V2, da LK kundeservice kun har 2 mand der stadig kan DOS hvoraf den ene kun er der en dag om ugen. :woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts