Dennis Cato-Hansen Skrevet February 15, 2011 Rapporter Share Skrevet February 15, 2011 er ved at rokere lidt om i tavlerne, og installerer rækkeklemmer.Men jeg kunne godt bruge lidt mere plads i 230V delen, så spørgsmålet lyder på om jeg må putte min 15W PSU over i 24V delen????????Svar ønskes hurtigst muligt :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 c_rosholt Besvaret February 15, 2011 Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Hey Har du flere oplysninger på din 15W PSU?Navn, Model osv?Hilsen C_Rosholt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dennis Cato-Hansen Besvaret February 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Ganske almindelig LK IHC PSU.http://www.elvvs.dk/category.3436.article.13809 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret February 15, 2011 Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Det skulle der ikke være noget i vejen for så længe du holder en respekt afstand på 8mm mellem 230v og 24v delen... Dennis Cato-Hansen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dennis Cato-Hansen Besvaret February 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Super, så har den lige fået sig et nyt hjem, oppe i hjørnet af tavlen Jeg takker for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Dennis Cato-Hansen
er ved at rokere lidt om i tavlerne, og installerer rækkeklemmer.Men jeg kunne godt bruge lidt mere plads i 230V delen, så spørgsmålet lyder på om jeg må putte min 15W PSU over i 24V delen????????Svar ønskes hurtigst muligt :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts