Jens Hansen Skrevet February 3, 2008 Rapporter Share Skrevet February 3, 2008 Hej Er der et windowsbaseret program til erstatning for ovenstående gamle dos program.Min controller er ver. 4.02 DKVenligstJens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 3, 2008 Rapporter Share Besvaret February 3, 2008 Nej, der er ikke noget Windows baseret program til TermIHC (120 B 1201).Der er kun Windows baserede programmer til de andre controllere (120 B 1202, 820 B 1202, 820 B 1400). Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Hansen Besvaret February 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2008 Tak for svaret. Så opgradering af controller er nødvendig. Går ud fra, at skal man opgradere i dag er det til wireless.VenligstJens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 4, 2008 Rapporter Share Besvaret February 4, 2008 Ja, det er den nye controller med USB-tilslutning du bør opgradere til.Du bør også overveje om du vil ha' med eller uden Viewer, Controller med Viewer koster mindre end en controller PLUS viewer ;)Controller med Viewer koster ca. 4800 kr.Controller uden Viewer koster ca. 2900 kr.Et Viewer modul koster ca. 5100 kr.Jeg anbefaler alle at købe med Viewer, jeg har mødt et par stykker der senere har fortrudt at de ikke har købt en med Viewer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts