Jens Østerballe Skrevet February 6, 2011 Rapporter Share Skrevet February 6, 2011 Hej jeg har lige opdateret min controller til nyeste firmware (2.7.132) og nu vil mit voicemodem ikke modtage opkald udefra.er der nogle der har oplevet det samme?Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Larsen Besvaret February 7, 2011 Rapporter Share Besvaret February 7, 2011 Hej JensEr det den gamle eller nye model af voicemodem....?Samme varenummer, men den nye model har en comport på toppen:) Den gamle model har lidt problemer med V2 og de gange jeg har haft problemet, har LK ombyttetmodem UB uden problemerMen du har måske haft det til at virke på denne controller før...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Østerballe
Hej jeg har lige opdateret min controller til nyeste firmware (2.7.132) og nu vil mit voicemodem ikke modtage opkald udefra.er der nogle der har oplevet det samme?Hilsen Jens
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts