michael1354922275 Skrevet February 6, 2011 Rapporter Share Skrevet February 6, 2011 Hej med jer...har lige et spørgsmålhvordan kan jeg aktivere admin, delen til internetet, så jeg kan styre controlleren over internetet??jeg er oprettet som admin, men ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det and :-)Mvh Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret February 6, 2011 Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 Hej MichaelDet kan man ikke. Hvis du kigger under adgangskontrol i Administratormodulet vil du se at administrator og rapporter ikke er tilgængelig under Internet.Eneste mulighed er at koble op på en maskine på dit interne net, og så koble op på administrator herfra.Men hvis det ikke er selve administrator modulet du tænker på, men til viewer o.l. så kig lidt rundt i forummet. Der er flere tråde om adgang fra Internettet.Abildg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael1354922275 Besvaret February 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 hej tak for svarjeg sidder i huset og er koblet til controleren via wirless men kan ikke komme ind og sætte flueben.skal jeg fysisk have et kabel fra modem til pc??jeg har også prøvet via usb..!tak for svarmvh michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 6, 2011 Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 Ja første gang skal man tilslutte med USB kabel. Admin er altid tilgængelig via USB og kan ikke disables.Derefter kan du aktivere admin via LAN (WIFI). Og som Abildg skrev er det ikke muligt at få adgang til admin delen fra Internettet.tidsstyring_til_lysdaemper.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael1354922275 Besvaret February 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2011 hej undskyld min sene tilbage meldning.er det så ikke muligt at kunne ændre på opsætningen af lys, stikk, mm... fra andet sted en i selve boligen???og hvis det kan lade sig gøre? er der så en venlig sjæl der vil forklare det, så det kan forstås :-)På forhånd takMichael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 22, 2011 Rapporter Share Besvaret February 22, 2011 Ja da.men prøv at sge lidt i forummet. Der har været flere med samme problematik og vi har lavet tegninger og beskrevet hvordan op til flere gange.Men kort fortalt skal du have en controller med viewer.Give tilladelser i controlleren. forwarde de rigtige porte i din router og så kan du gøre alt om du så sad ii Kina eller inde i sofaen er underordnet.Men et godt sted at starte er LK´s manual:http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts