Anders Olsen Skrevet February 2, 2011 Rapporter Share Skrevet February 2, 2011 Min controller fryser/låser et stykke tid.Der er ingen reaktion ved tryk på wireless tryk i den periode...Nogen der har haft lignende situation og/eller løsning..?Jeg har firmware version 2.7.132Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 Hej AndersVelkommen til.Hvis du kigger lidt rundt i forummet, vil du finde flere indlæg som beskriver din fejl.Nogen har løst det ved at lægge tomt program ind, og så lægge det gamle program ind. Det kan også være antallet af timere der kan være problemet.Kig også forbi: Regler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Olsen Besvaret February 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2011 Hmm ok, men måske nogen havde fået en officiel melding fra LK..?(Der må jo være en fejl i firmwaren) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2011 Rapporter Share Besvaret February 3, 2011 Der må jo være en fejl i firmwarenIkke nødvendigvis. Det kan også være i dit program der er noget galt som får controlleren til at gå i baglås.mht. wireless sotpper med at virke så prøv at søge i forummet. Jeg ved Allan har givet et par hint vedr. linkning mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret February 3, 2011 Rapporter Share Besvaret February 3, 2011 Lige præcis, man skal ikke engang kigge en uge tilbage i trådene!!Wireless problemerUstabil controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Olsen
Min controller fryser/låser et stykke tid.Der er ingen reaktion ved tryk på wireless tryk i den periode...Nogen der har haft lignende situation og/eller løsning..?Jeg har firmware version 2.7.132Anders
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts