Roger Akse Skrevet February 1, 2011 Rapporter Share Skrevet February 1, 2011 Torben.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2011 Rapporter Share Besvaret February 1, 2011 Er gået igang.Vent et par timer eller i morgen :cheer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2011 Rapporter Share Besvaret February 1, 2011 Nå har fået lavet en kopi/udgave til Visual ver. 2. Men den virker ikke da der er noget ENUM funktioner der ikke er understøttet i den nye .....!!!!Venter lige på besked fra LK´ suport om det er mig der ikke helt fatter det eller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 4, 2011 Rapporter Share Besvaret March 4, 2011 Lige en opfølgening på denne.LK har været så flink at konvertere den gamle ver. 1 fil til ver. 2 for mig.Men desværre virker den (heller) ikke Ved nærmere granskning har LK har oplyst mig at den specielle funktion med ENUM "en højere" eller "en lavere" ikke er understøttet eft. ver. 2.1. Og nu er vi altså på 2.7Blokken kommer altså ikke umiddelbart til at virke, uden den bliver skrevet helt om, desværre.Ideen er eller god, men jeg tror ikke LK er vild efter at den bliver alt for udbredt, da det jo minimere deres salg af output moduler.Der er også denne tråd som laver lidt i samme stil, dog med alle 4 forbindelser:http://www.ihc-user.dk/IHC-Visual-2.0/13883-Funktionsblok-udfordring-Dimmer-400Uni.html#14590 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Roger Akse Besvaret May 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2011 :cheer: Tusen takk for hjelpen! Det hjelper bare ikke å kjøpe flere 24V utgangsmoduler når controllen blir sprengt (renner full). En tanke som slår meg som installatør er at IHC faller tilbake til fordel for konkurrerende anlegg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 30, 2011 Rapporter Share Besvaret May 30, 2011 Ja IHC har sine begrænsninger og her var et eksempel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Roger Akse
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts