Søren Kanne Skrevet February 1, 2008 Rapporter Share Skrevet February 1, 2008 Hej alleHvordan logger man på sin viewer fra en anden pc(ude i verden:) )Jeg har sat alle fluebenene i admin i controlleren.Men hvad skriver man i Adresselinien udover sin Ip adresse?Hilsen Søren Kanne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 1, 2008 Rapporter Share Besvaret February 1, 2008 Hvis du har en router, og du sidder inde på dit eget netværk, så skal du skrive din IHC-controllers ip-adresse.Hvis du sidder udenfor huset, så skal du ha' åbnet port 80 i din router, og ført den til IHC-controlleren ip-adresse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Kanne Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 1, 2008 ok prøver lige det imorgen.skriver jeg så bare xxx.xxx.xxx.xxx:80 i adresse linien? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 1, 2008 Rapporter Share Besvaret February 1, 2008 Eftersom din browser normalt søger på port 80, så behøver du ikke skrive :80Men ja, du skal skrive din ip-adresse i adresse-linien. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Kanne Besvaret February 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 6, 2008 Hej igenog tak for hurtigt svar sidst.Nu har jeg fået port forwarding til at virke og når jeg logger på min ip kommer IHC start siden.Men jeg har så fået et nyt problem.Når jeg går ind på feks. Sceneview så vil den ikke godtage mit password???Jeg er 100 på at det er det rigtige....Nogle der kan hjælpe?Hilsen Søren Kanne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 7, 2008 Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 Hvis du bruger nogen store bogstaver i brugernavnet, skal du også bruge det når du logger på ;)Og så sidder jeg lige og glemmer en ting, for SceneView benytter også port 443, så den skal også forwardes.Hvis du benytter den til noget andet, det gør jeg selv, så vælg en anden port, og husk den når du skal logge på SceneView.Du skal så også ændre den i Administration..Men altså kun hvis du benytter porten til noget andet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Kanne Besvaret February 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 HejNår jeg logger på sceneview så er det xxx.xxx.xxx.xxx:443?bruger:xxxpassword:xxx??hvordan kan jeg se om jeg bruger 443 til andet?og hvordan kan jeg se hvad port der er ledig?Hilsen Søren port spasser..... :laugh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 7, 2008 Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 Prøv bare at forwarde den, hvis du kan det, så bruger du den ikke til noget ;)Hjemme hos mig bruger jeg den fordi jeg har en Linux server stående Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Kanne Besvaret February 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 Hul igennem.....ikke et øje tørt :laugh: Tak for hjælpen.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 7, 2008 Rapporter Share Besvaret February 7, 2008 KANNE skrev:ikke et øje tørtDet var godt, det er også så ubehageligt at ha' tørre øjne... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Madsen Besvaret February 8, 2008 Rapporter Share Besvaret February 8, 2008 Hej Jeg er ny ang. netvæk opsætning og jeg har fulgt de råd som har været skrevet i denne tråd, jeg kan dog ikke få det til at virke håber i kan hjælpe. Når jeg logger på via. internettet med IPxxx.xxx.x.x:443 får jeg fint min IHC velkoms billede men når jeg så prøver at logge in i serviceview får jeg følgede besked "Login af bruger admin til xx.xx.xxx.xxx:443 mislykkedes" Kan i fortælle mig hvorfor?? Jeg har prøvet at logge ind via min interne LAN IP adresse og det virker fint????Håber på lidt hjælp. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Kanne Besvaret February 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2008 det var det samme min gjorde indtil jeg forwardedeport 443 + 80 til min controllers ip..Hilsen Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Kanne
Hej alleHvordan logger man på sin viewer fra en anden pc(ude i verden:) )Jeg har sat alle fluebenene i admin i controlleren.Men hvad skriver man i Adresselinien udover sin Ip adresse?Hilsen Søren Kanne
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts