Roger Akse Skrevet January 26, 2011 Rapporter Share Skrevet January 26, 2011 Utvendig varmekabel til snøsmelting som skal styres av bryter over en timer.Jeg trenger en timer som kan settes til eksempel 72 timer.Er det noen som kan hjelpe meg med den?Roger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret January 26, 2011 Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Jeg har lavet en blok til dig hvor der er flere timere med, da alle dem man kan indsætte max kan sættes til 23timer 59min og 59 sekSå den fungere ved der er 4 timere, hvor 1's udløb starter 2 osv..4 timer sætter så udgang off ved udløbFlere timere_2011-01-27.vis[/attachment]Flere timere.visFlere timere_2011-01-27.vis Roger Akse 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Roger Akse Besvaret May 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2011 :cheer: Tusen takk for hjelpen !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Roger Akse
Utvendig varmekabel til snøsmelting som skal styres av bryter over en timer.Jeg trenger en timer som kan settes til eksempel 72 timer.Er det noen som kan hjelpe meg med den?Roger
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts