Henrik Kjærgaard Skrevet January 23, 2011 Rapporter Share Skrevet January 23, 2011 Findes der en god forklaring på der man ikke selv kan upload piktogrammer til SceneDesign ? eller at LK ikke kommer med nogle nye. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dannie Christensen Besvaret January 25, 2011 Rapporter Share Besvaret January 25, 2011 Den her tråd vil jeg også gerne være med i da jeg har stået og står over for samme problem.hvis man er snedig nok bør man kunne gå ind i system filerne og lave noget der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 26, 2011 Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Mener jeg har kikket på det engang før og konstateret at pictogrammerne/billederne ikke ligger som selvstændige filer/images, men er kodet/compilet ind i Scenedesign programmet.Kan kun give jer ret i at LK da godt kunne suplere med lidt flere/nye engang imellem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Kjærgaard
Findes der en god forklaring på der man ikke selv kan upload piktogrammer til SceneDesign ? eller at LK ikke kommer med nogle nye.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts