Jakob Bruun Besvaret February 6, 2008 Rapporter Share Besvaret February 6, 2008 Jeg fandt lige lidt billeder hvor man kan se lidt af det... [img size=240]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/DSC00663__WinCE_.JPGSe resten af billederne herMen nej, den er ikke færdig, derfor er der ledninger der hænger og dingler, samt manglende låg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Kanne Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 Hejang. at skifte dioder i trykkene. Jeg vil gerne have blå lys i mine er der nogle der ved hvor man kan købe de dioder?Hilsen Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 tror du får mere hjælp, hvis du poster i den rigtige tråd.generelle spørgsmål..jeg ville prøve ved en af de mange elektronik butikker, men du skal nok selv lodde dem i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 Ja - det er forkert tråd. Kan moderator ikke flytte indlægget?Men inden da fra det så prøv:http://www.led1.deJeg har handlet med dem, de har et stort udvalg og de rigtige størrelser. Så det er bare at komme i gang med loddekolben. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 DennisS skrev:Ja - det er forkert tråd. Kan moderator ikke flytte indlægget?Men inden da fra det så prøv:http://www.led1.deJeg har handlet med dem, de har et stort udvalg og de rigtige størrelser. Så det er bare at komme i gang med loddekolben.vi må vente på en moderator med rettigheder..tysk forhandler, hvad med levering? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 Ingen problemer overhovedet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Kanne Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 sorry med den forkerte tråd... læste bare det med at de skiftede alle dioderne og blev grebet af stemningen.... :silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 KANNE skrev:sorry med den forkerte tråd... læste bare det med at de skiftede alle dioderne og blev grebet af stemningen.... :silly:det gør nu nok ikke noget.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 Så vidt jeg husker solgte IBIsystem tryk med blå dioder i, det kan være han kigger forbi og ser dette, så svarer ham måske på det :)Men ellers, så har jeg brugt dioder.dk til at købe dioder fra de gange jeg har haft brug for det, men de er vist ret dyre... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Jakob Bruun skrev:Så har jeg 2 ProLon moduler som registrerer el-forbruget, skal også registrere vand og varme forbrug Hvad er det for nogen Prolon moduler der kan registre el, vand og varmeforbrug? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Jeg har en PID4000-GSM som styre-enhed, og så en PPC4024 som er en pulstæller.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Citat:"Vi bruger en LSA-plus hvor der er 100 klemmer i et modul, det fylder mindre end 5 af dem der"Jeg foretrækker at sætte nogle 3-4 lags klemrækker til alle 230V kablerne, så kan man nemt skifte en ledning ud fra dem til modulet, hvis du vælger at sætte en lysdæmper på der sidder længere væk end udgangsmodulet"Har du et EL nummer eller lignende på både LSA klemmerner og klemrækkerne? Kan begge dele DIN monteres i en LK tavle? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 McenterFreak skrev:Jakob Bruun skrev:Så har jeg 2 ProLon moduler som registrerer el-forbruget, skal også registrere vand og varme forbrug Hvad er det for nogen Prolon moduler der kan registre el, vand og varmeforbrug?det er vel ikke modulet, men måleren der sætter et signal ud til prolon, som samler dem op.værditælling klarer resten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 thomasbl skrev:det er vel ikke modulet, men måleren der sætter et signal ud til prolon, som samler dem op.værditælling klarer restenNemlig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 LSA-klemmerne har EAN-nummer: 4024672000522Kan findes på http://vmc.dkKlemrækkerne kan jeg ikke finde, men de er fra RS Components, og de har mange muligheder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Jakob Bruun skrev:thomasbl skrev:det er vel ikke modulet, men måleren der sætter et signal ud til prolon, som samler dem op.værditælling klarer restenNemlig jaa, man kender jo det skidt efterhånden.:silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Jakob Bruun skrev:LSA-klemmerne har EAN-nummer: 4024672000522Kan findes på http://vmc.dkKlemrækkerne kan jeg ikke finde, men de er fra RS Components, og de har mange muligheder kan man købe ved RS som privat??eller opretter de bare en konto med det samme? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret March 7, 2008 Rapporter Share Besvaret March 7, 2008 Hmm tror ikke du kan købe som privat, men jeg ved at primavvs.dk har mange af deres komponenter, ellers kan man skrive til dem, og så skaffer de dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret March 19, 2008 Rapporter Share Besvaret March 19, 2008 Jakob Bruun skrev:Hmm tror ikke du kan købe som privat, men jeg ved at primavvs.dk har mange af deres komponenter, ellers kan man skrive til dem, og så skaffer de dem Kan de LSA-Plus klemmer monteres på DIN? eller monteres de bare øverst i eks. UG150-24 tavlen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret March 19, 2008 Rapporter Share Besvaret March 19, 2008 Jeg ved ikke lige om der er plads til dem i en UG-tavle... Men de er beregnet til bare at blive skruet på væggen.Men du kan jo godt skrue dem fast i DIN-skinnen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
rasmus bridal Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 det ser godt ud... men jeg ville bare lige vide om du kan godkende den tavle med tavlekat? jeg har haft problemer med at sætte det så tæt og så få den godkendt.. vh bridal Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 Jeg tror ikke de der gutter har overvejet Tavlekat, men du har ret. Det ville være en rigtig god ide at man fik de tavler beregnet inden nogen andre går grassat med opfyldning af tavler.Havde selv problemet inde på livet fornyligt hvor der kom blå røg og lys ud af 3 LK IHC dimmere. Alt er installeret af en autoriseret installatør. Men det beviser desværre at det ikke altid er en garanti at det er en autoriseret installatør der har installeret.Efter udskiftning at dimmerne kan jeg se at der nu er etableret ekstra, ekstra mellemrum mellem komponenterne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret July 15, 2008 Rapporter Share Besvaret July 15, 2008 Jeg har for længst opgivet tavlekat, det skal jeg da gerne indrømme.Men det er jo heller ikke nemt at lave nogle brugbare beregninger, så deres Offline version ikke har nye komponenter, altså noget fra 2005 og frem af, og deres Online version virker på 1 ud af 20 computere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret July 15, 2008 Rapporter Share Besvaret July 15, 2008 Jakob Bruun skrev:Jeg har for længst opgivet tavlekat, det skal jeg da gerne indrømme.Men det er jo heller ikke nemt at lave nogle brugbare beregninger, så deres Offline version ikke har nye komponenter, altså noget fra 2005 og frem af, og deres Online version virker på 1 ud af 20 computere.Ja de er ikke for kvikke på LK, når det gælder deres programmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret July 16, 2008 Rapporter Share Besvaret July 16, 2008 Nu med en fin tavleberegning, den viser at jeg skal bygge til der hjemme, så jeg kan ha' 8 tavler siddende ved siden af hinanden, ellers bliver der for varmt.Lige nu sidder der 3 stk UG150-24, 1 stk UG150-12 og en målerramme...En fyldningsgrad på 30-42% i de 7 IHC-tavler og gruppetavlen er så 69% Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts