Hop til indhold
  • 0

program til wireless kombidimmer og lampeudtag

karl
 Share

Spørgsmål

Hej. Jeg er ny til wireless systemet og har lidt problemer med at programmere mine nyopsatte wireless lampeudtag m. dimmer til en et-tast styring... Det kan godt lade sig gøre med en 2-tast styring med så ryger lidt af ideen jo. Det samme gælder mine nyopsatte wireless 4-tryk kombi relæer m. dimmer... Kan disse ogå få et, et-tast program??? som jeg kan se skal jeg bruge en funktionsblok m. touch, med det har udtaget og kombirelæet jo ikke som indgang..Kan det overhovdet lade sig gøre?Håber i kan hjælpe med.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Det virker stadig ikke..hvorfor har jeg ingen "lampeudtag dimmer touch" i mine wireless produkter-oversigt??? jeg får alligevel ikke mine lampeudtag til at virke???? HmmDette gælder også mine kombidimmer touch 4tryk. de har heller ikke en touchindgang på produktet..HJÆÆÆLP.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

De tryk der skal styre skal du forbinde til touch indgangen på FB 1.2.03 - ikke på selve dimmer produktet. Så skal du forbinde FB´ns regulering udgang til Dimmerens Senarie/regulerings indgang.Og endelig skal der lige en tilbagemeldig fra Dimmerens lys indikering til FB´ns lysindikering. Alle produkter under installation skal/bør styres via en FB i højre side, ikke direkte fra et produkt til et andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

tænd/reg. op og sluk/reg ned forbindes ikke til noget vel? det har jeg ihvert fald ikke gjort.Output - Regulering, på min fb. har jeg forbundet til scenarier/reg. på min lampeudtag-dimmer.og tryk, ind på touch på fb. og lysindik. til lysindik. Min funktionsblok hedder 1.2.03.d. har hørt at den måske skal hede 1.2.03.a????

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
tænd/reg. op og sluk/reg ned forbindes ikke til noget vel?
Nej
det har jeg ihvert fald ikke gjort.Output - Regulering' date=' på min fb. har jeg forbundet til scenarier/reg. på min lampeudtag-dimmer.og tryk, ind på touch på fb. og lysindik. til lysindik.[/quote']Ja og .... Virker det så ikke ?
Min funktionsblok hedder 1.2.03.d. har hørt at den måske skal hede 1.2.03.a????
Nej, a = første rettelse, d= 4. version og derfor mest fejlfri.Har du prøvet at indlæse Alans eksempel ?Og prøv at vedhæfte dit program, så kan vi bedre hjælpe dig.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

jamen jamen jamen...Det hele virker jo... og det har det faktisk hele tiden gjort...ups.I version 2.6 viser indikering lyset i procent, når man er i simulation. Meeeen det gør det åbentbart ikke i 2.7. viewer viser det heller ikke med mindre man har belastning på udtaget.. (info fra LK)jeg havde kun afprøvet det i sim. men da jeg lagde programmet over virkede det som I sagde. Gammel vane fra min side, kun at teste det i sim og viewer.Tak for hjælpen alle sammen.KL.

Link til kommentar
Del på andre sites